خدمات نظافت صنعتی
اطلاعات تماس
وجوه تمایز این شرکت نسبت به سایر شرکتهای مشابه

کارشناسان و متخصصین

توانایی کارشناسان و متخصصین این مجموعه در برقراری ارتباط صحیح با مشتریان

سرعت ارائه خدمات

سرعت در ارائه خدمات پس از فروش ماشین آلات نظافت صنعتی

کیفیت بالای محصولات

کیفیت بالای محصولات همراه با استانداردهای مهم ملی و بین المللی است.

خدمات نظافت صنعتی
سیستمهای تولیدی شرکت اسب زر، توانایی جابجایی مواد جامد و مایع تا فواصل طولانی، نقاط مرتفع و مکانهای با عمق زیاد و دور از دسترس را امکان پذیر می سازد.
از این دستگاه ها در زمان تعمیرات اساسی (Overhaul) پالایشگاه ها جهت تخلیه و شارژ کاتالیست و پرلیت و همچنین جمع آوری مواد دپو شده در محوطه ها و سالنهای تولید بخصوص در صنایع فولاد و سیمان استفاده میشود.
این شرکت توانایی عقد قرارداد های خدمات پیمانکاری جهت ارائه و انجام موارد فوق دارا بوده و تا کنون عملیات فوق را در پالایشگاه ها و صنایع متعددی به انجام رسانده است.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شرکت اسب زر تماس حاصل فرمایید.

خدمات نظافت صنعتی چیست؟ در چه محل هایی نیاز به خدمات نظافت صنعتی است؟ در واقع در گذشته  بسیاری از افراد  کمک گرفتن از شرکت های  نظافتی و استفاده از ماشین آلات مکانیزه برای کارهای نظافتی را بی دلیل میدانستند و از استفاده از آنها اجتناب می کردند. اکنون با گذشت زمان، با گسترش مناطق شهری، مزایای خدمات نظافت صنعتی بر همگان آشکار شده است.

دستگاه های مکانیزه جهت خدمات نظافت صنعتی کاربردهای فراوانی دارند. از نظافت و شستشوی سطوح گرفته تا شستشو و نظافت در سطوح سخت تر و عمیق تر، از این تجهیزات استفاده می شود و کاربردهای آن به قدری گسترده است که محدودیتی وجود ندارد.

دستگاه های خدمات نظافتی صنعتی بهترین گزینه بجای دستگاه های نظافتی سنتی هستند که سرعت کار با این دستگاه ها بسیار زیاد است و کیفیت کار در صورت استفاده از این دستگاه ها فوق العاده افزایش پیدا می کند.

هزینه ای که برای خرید تجهیزات نظافتی مکانیزه  یا استفاده از شرکت های تاسیساتی صرف می شود، سرمایه گذاری مطمئنی در یک حوزه کاری بوده و با ارائه عملکرد قدرتمند حداکثر رضایت مشتری را فراهم می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات نظافت صنعتی با ما همراه باشید.

شرکت های خدمات نظافت صنعتی

شرکت های خدمات نظافت صنعتی

در بعضی از سازمان ها و ارگان ها افراد تمایلی به سرمایه گذاری روی تجهیزات مکانیزه ندارند و یا بودجه کافی ندارند، از سوی دیگر از مزایا و عملکرد واقعی این ماشین ها آگاهی کامل دارند. همچنین در این موقعیت دریافت خدمات از شرکت های خدماتی مانند شرکت نظافت صنعتی اسب زر، می توانند یک انتخاب موثر و کارآمد و انتخابی معقول برای رفع نیازهای نظافتی محل کار باشند.

شرکت های  نظافتی علاوه بر در اختیار داشتن کلیه تجهیزات مکانیزه های لازم، راهنمایی ها و مشاوره های لازم را  به متقاضیان ارائه کرده و دستگاه مناسب فضای مورد نظر را مورد استفاده می دهند. یکی دیگر از خدمات این شرکت ها اجاره دستگاه می باشد.کاربران می توانند برای انجام عملیات خاصی برای مدت زمان مشخصی دستگاه ها را  اجاره کنند.

انواع دستگاه های خدمات نظافت صنعتی و ضرورت خدمات نظافت صنعتی

در واقع این روزها انواع دستگاه های نظافتی مکانیزه ساخته و به فروش می رسند که با پیشرفت علم و تکنولوژی از نظر طراحی و ساختار بهتر و کارآمدتر شده اند و برای نظافت سطوح وسیع و کثیفی بسیار مناسب هستند. واتر جت های صنعتی، پولیشر ها و بسیاری دیگر که برای تمیز کردن و شستشوی سطوح مختلف استفاده می شوند.

نظافت محل های کسب و کار

از تجهیزات نظافتی برای نظافت و شستشوی فضاها و محیط های باز در محل کار و همچنین فضای داخلی آنها  استفاده می شود. از انواع واتر جت ها می توان برای شست و شوی محل کار یا دستگاه هایی که در کارگاه ها استفاده می شوند، کمک گرفت.

نظافت تالارها، رستوران ها و هتل ها

در واقع رستوران ها و هتل ها از جمله مکان هایی هستند که سلامت و زیبایی دو موضوع مهم است. از این رو با کمک  شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافتی، نظافت و زیبایی ظاهری به محیط ارائه می شود. جارو برقی های صنعتی مهمترین ابزار نظافت هستند که با توجه به محیط یعنی مساحت، نوع خاک، نوع آلودگی، میزان تردد و نظافت هتل و رستوران انتخاب می شوند.

نظافت مراکز صنعتی و مجموعه های تجاری

نظافت مراکز صنعتی و مجموعه های تجاری

بسیاری از مجتمع‌های تجاری بزرگ، تاسیسات صنعتی، پایانه‌ها، ایستگاه‌های مترو، راه‌آهن، فرودگاه‌ها و … فعالیت نظافتی خود را به شرکت‌های خدماتی واگذار کرده‌اند. در این محیط ها به دلیل حجم بالای نظافت، مشکلات و سختی هایی وجود دارد. یک شرکت نظافتی به منظور کاهش نگرانی مدیران، کاهش هزینه های نیروی کار و از تجهیزات نظافت برای خدمات نظافت صنعتی استفاده می کنند.

غبارگیر صنعتی

در واقع غبار گیر صنعتی دستگاهی است که برای جمع آوری گرد و غبار و ذرات ریز حاصل از فرآیندهای تولیدی و صنعتی در محیط های صنعتی و کارگاهی  استفاده  می شود. گرد و غبار بسیار ریز تولید شده در محیط های مختلف عملکرد بهینه تجهیزات و ماشین آلات را مختل می کند و فرآیند تولید موجود می تواند به عنوان منبع بیماری عمل کرده و سلامت افراد  محیط را به خطر بیندازد.

کاربرد غبارگیر صنعتی

غبارگیرهای صنعتی در نزدیکی ماشین آلات و تجهیزات فرآوری و در سالن های تولید نقش اساسی دارند و جزو گزینه های مهم در خدمات نظافت صنعتی به شمار می روند. با دستگاه غبارگیر صنعتی با فیلتر مناسب می توان تقریبا تمامی ذرات تراشه و گرد و غبار را از بین برد. فرآیند غبارگیری از طریق اتصال غبارگیر صنعتی مستقیماً به قسمتی از دستگاه یا از طریق  خطوط انتقال مانند هودها یا گردگیرهای صنعتی اعمال می شود.

لازم به ذکر است که با این نوع جاروبرقی تنها ذرات ریز شناور در هوا را می توان جمع آوری کرد، یعنی ذراتی که  حجم بالا و اندازه بسیار کوچکی دارند، بنابراین غبارگیر صنعتی  دارای قدرت مکش پایین و  مکش بسیار بالایی است، زیرا:

درواقع سرعت مکش بالا باعث انتقال حجم زیادی  از هوا می شود و در نتیجه میزان زیادی گرد و غبار به وسیله غبارگیر صنعتی مکیده شده و از محیط خارج می شود. در مواقعی که نیاز به مکش مواد از راه دور است، باید قطر دهانه مکش را افزایش داد، با افزایش قطر دهانه مکش،  سرعت گردش هوا کاهش می یابد تا از این ریزش و انتقال کامل مواد جمع  شده جلوگیری شود.

سخن پایانی

در حالت کلی خدمات نظافت صنعتی با استفاده از ماشین ها و دستگاه ها خاص توسط شرکت های معتبر انجام می شود و تمام مراکز میتوانند جهت دریافت خدمات نظافت صنعتی با این مجموعه ها همکاری کنند.