مکنده و دمنده
مکنده و دمنده
مکنده های صنعتی
خرید مکنده و دمنده
قیمت مکنده و دمنده

مکنده و دمنده دستگاهی است که در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از این دستگاه سلامت کارکنان و تجهیزات مجموعه را تامین می‌کند. این ابزار توسط موتور، هوایی با فشار زیاد به بیرون انتقال می‌دهد یا توسط فشار منفی مکش قدرتمندی را ایجاد می‌کند. ضمن اینکه می‌تواند هر ذره‌ای را جذب یا دفع نماید. با توجه به کاربردهای فراوان این ابزار مدل های به روز و پیشرفته‌تر آن نیز تولید و عرضه می‌شود. در ادامه بیشتر درباره این دستگاه توضیح داده شده است.

موارد استفاده از دستگاه مکنده و دمنده

این وسیله مقدار مشخصی هوا را با توجه به قدرت موتور برای دمیدن ایجاد می‌کند که سبب پاک کردن و زدودن گرد و غبار می‌شود. سپس توسط سیستم مکش این اضافات جمع آوری می‌شود. با توجه به نوع آن در بسیاری از مشاغل و کارخانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهم ترین صنایعی که در آن کاربرد دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در پمپ های سمپاشی، پتروشیمی ها، اسید سازی ها و الکل سازی ها
  • برای پاک کردن انواع سیستم های الکتریکی مانند کیس های کامپیوتر
  • استفاده در صنایع فلزات، سنگ و حتی صنایع سنگین
  • بکارگیری برای هوادهی استخر های آبزیان
  • استفاده در صنایع کاغذ و مقوا، صنایع چوب و صنایع کاشی و سرامیک
  • بکارگیری در معادن، نساجی صنایع نفت و گاز
  • استفاده در خشک کن ها، صنایع تولید آرد و تولید سیمان

 

موارد استفاده از دستگاه مکنده و دمنده

 

کاربرد دستگاه مکنده و دمنده در صنایع چوب

در صنایع چوب به دلیل برشکاری زیاد تولید ضایعات و ذرات چوب زیاد است. این ذرت به مرور زمان که روی انواع تجهیزات می‌نشیند سبب کند شدن تیغه ها می‌گردد. همچنین این تراشه‌ها قابلیت آتش گرفتن دارند که اگر در محیط بمانند ممکن است آسیب‌ها و هزینه‌های بسیاری را ایجاد نمایند. بنابراین داشتن یک دستگاه پر قدرت دمنده و مکنده علاوه بر ایجاد ایمنی در محیط به تمیز بودن و افزایش عمر تجهیزات مجموعه کمک خواهد کرد. ما در شرکت اسب زر بهترین دستگاه مکنده و دمنده صنعتی را با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا ارائه می‌دهیم.

نکات مهم خرید دستگاه مکنده و دمنده

برای خرید هر محصول و ابزاری بهتر است ابتدا درباره آن آشنایی کامل داشته و سپس با توجه به نکاتی اقدام به خرید آن محصول شود. این ابزار با توجه به نیازهای مختلف، طراحی و ساخته می‌شود. این دستگاه ها می‌تواند فقط دمنده و یا فقط مکنده باشند. پس باید توجه به نیازهای محیط، این وسیله کاربردی را تهیه نمود. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید بهتر است به مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌شود دقت کنید.

قدرت دستگاه: مهم‌ترین مؤلفه دستگاه دمنده و مکنده باکیفیت، قدرت موتور آن دستگاه است. هر چه قدرت موتور این وسیله بیشتر باشد عملیات مکش و دمش با سرعت و قدرت بیشتری انجام می‌شود. ضمن اینکه تأثیر مستقیمی بر عمر تجهیزات و دستگاه های محیط می‌گذارد. شرکت اسب زر با تولید این دستگاه توسط افراد متخصص و استفاده از تجهیزات روز دنیا توانسته با انواع رقبای داخلی و خارجی به رقابت بپردازد.

قابلیت تنظیم سرعت: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی قابلیت‌های این نوع دستگاه ها هم افزایش چشمگیری داشته است. برای مثال دستگاه های قدیمی تنها با یک سرعت مشخص قابل استفاده بوده‌اند. ولی دستگاه های جدید با توجه به نیاز کاربر این امکان را دارد که سرعت مکش و دمش آن تنظیم شود.

نوع کاربری: یکی از مهم ترین نکات خرید دستگاه مکنده و دمنده توجه به زمینه مصرفی آن است. با توجه به این که دستگاه مکنده و دمنده در مدل های مختلف در بازار موجود است باید بدانید که این دستگاه را برای چه مصارفی می‌خواهید. اگر برای کارهای سنگین و صنعتی به این ابزار نیاز دارید باید نوع صنعتی و با قابلیت‌ها و ابعاد بزرگ‌تر آن را تهیه نمایید.

 

نکات مهم خرید دستگاه مکنده و دمنده

مجهز به کیسه جمع آوری: دیگر نکته‌ی مهمی که به آن باید توجه کنید داشتن کیسه‌ای برای جمع آوری ذرات می‌باشد که در بخش مکنده باید مورد بررسی قرار گیرد. هرچند دستگاه هایی که در حال حاضر در بازار موجود است همگی این قابلیت را دارند و حتی یکی یا دو عدد کیسه جانبی را هم به صورت مجزا دارا هستند.

حجم هوای خروجی: دیگر مشخصه‌ی دستگاه مرغوب و باکیفیت حجم هوای خروجی دستگاه مکنده و دمنده می‌باشد. باید توجه کنید که هرچه حجم هوای خروجی بیشتر باشد توان دستگاه نیز بیشتر است. درنتیجه توجه به این امر سبب می‌شود که شما یک وسیله با بیشترین توان که بیشترین نوع کارایی را نیز دارد انتخاب نمایید. پس دقت کنید که نوع دستگاهی که خریداری می‌کنید با فعالیت کاری شما تناسب داشته باشد.

قیمت و برند دستگاه: از مهم ترین مشخصه‌های هر محصول با کیفیت می‌توان به قیمت آن اشاره داشت. هرچه قدرت موتور بیشتر باشد قیمت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد رفت. توجه به شرکت سازنده و برند دستگاه هم از دیگر نکات خرید این ابزار کارآمد می‌باشد. ما در شرکت اسب زر بهترین محصولات ازجمله دستگاه مکنده و دمنده و همچنین دستگاه مکنده مرکزی را عرضه می‌کنیم.

خوب است بدانید تمامی محصولات این شرکت دارای گواهینامه ایزو 9001 و همچنین استاندارد ADR برای حمل محصولات به محیط های قابل انفجار می‌باشد.

 

 

استفاده از مکنده و دمنده

نکات ایمنی استفاده از مکنده و دمنده

برای این که از این وسیله بتوانید بیشترین استفاده را ببرید و جهت ایمنی افراد بهتر است که موارد زیر را رعایت نماید:

  • از دستگاه برای سطوح خیس استفاده نکنید
  • هیچ‌گاه سر نازل را به طرف افراد نگیرید
  • از قرار دادن دستگاه در دسترس افراد ناتوان و کودکان پرهیز کنید
  • در زیر باران از دستگاه استفاده نکنید و از خیس شدن آن جلوگیری کنید

سخن پایانی

دستگاه مکنده و دمنده از ابزاری است که در صنایع مختلفی استفاده از آن ضروری است. این ابزار در اندازه، قدرت موتور و میزان مکش و دمش مختلف در بازار موجود هستند که باید متناسب با شغل و فعالیت خود بهترین نوع آن را انتخاب نمایید. ما در شرکت اسب زر با ارائه بهترین انواع محصولات نظیر دستگاه مکنده و دمنده صنعتی و همچنین مکنده مرکزی با قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش برای جلب رضایت مشتریان در تلاش هستیم.

اطلاعات تماس
وجوه تمایز این شرکت نسبت به سایر شرکتهای مشابه

کارشناسان و متخصصین

توانایی کارشناسان و متخصصین این مجموعه در برقراری ارتباط صحیح با مشتریان

سرعت ارائه خدمات

سرعت در ارائه خدمات پس از فروش ماشین آلات نظافت صنعتی

کیفیت بالای محصولات

کیفیت بالای محصولات همراه با استانداردهای مهم ملی و بین المللی است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت اسب زر نماینده رسمی و انحصاری کمپانی claenfix سوئیس در ایران تماس حاصل فرمایید.