بهترین واترجت صنعتی – واترجت صنعتی

بهترین واترجت صنعتی – واترجت صنعتی

بهترین واترجت صنعتی – واترجت صنعتی

 بهترین واترجت صنعتی

شرکت DiBO از معروفترین مجموعه های ساخت بهترین دستگاه ­های واترجت صنعتی، من جمله واترجت صنعتی درآغاز  دهه ی هفتاد میلادی در کشور هلند شروع به فعالیت نمود و به سال 1980 فعالیت خود را در کشور بلژیک شهر Arendonk در زمینه ساخت این مدل دستگاه ها توسعه بخشید.

شرکت فوق با بهره گیری از تحقیقات متوالی و به کارگیری فناوری ‏های جدید این دستگاه ها را با به روزترین امکانات، راندمان عالی، سازگار با محیط زیست و مناسب جهت استفاده ی کاربران تولید میکند.

دستگاه های واترجت صنعتی تولید شده توسط این شرکت جهت نظافت (شستشو و جرم گیری) ماشین آلات، نما، تجهیزات و … به کار گرفته می شوند.

شرکت DiBO به عنوان یک کمپانی پیشرو در این حوضه، افزون بر صادرات این دستگاه ها به اقصی نقاط کره خاکی، محصولات خود را به سایر تولیدکنندگان دستگاه های نظافت صنعتی نیز عرضه میکند.

کمپانی فوق به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی های سازنده دستگاه های واترجت در سرتاسر جهان جهت رفع نیاز خیل عظیمی از مشتریان این نوع دستگاه ها،اقدام به ارائه کامل ترین سبد کالا در این بخش نموده به گونه ای که دستگاه های از فشار کاری 130 بار تا 2500 بار را در مدل های واترجت آب سرد، واترجت آب گرم، واترجت تریلر صنعتی و واترجت مرکزی می سازد.

در پروسه ی  شسشتو با سیستم های واترجت که در انواع مختلف ساخته می شوند، پارامتر های زیر قابل توجه اند:

  • فشار: دستگاه های واترجت با اعمال فشار آب بر روی سطوح وظیفه جرم گیری و رفع آلودگی را بر عهده دارند. درواقع چنانچه آب خروجی از این دستگاه ها  با فشار شدیدتری به سطح مورد نظر اصابت کند، جرم گیری به صورت کامل تر انجام خواهد شد. فشار آب خروجی از نازل این دستگاه ها را با واحد بار (BAR) اندازه  میگیرند.

  • دبی (میزان آب دهی): مقدار آب خروجی از دستگاه های واترجت در هر بازه زمانی را دبی می نامند. هرچه میزان آبدهی دستگاه واترجت بیشتر شست و شو سریعتر انجام می شود. یکای اندازه گیری دبی در دستگاه های واترجتاغلب لیتر در ساعت با دقیقه می باشد.

  • درجه حرارت: برای زدودن آلودگی ها (مانند چربی ) به وسیله این دستگاه ها چنان چه از آب گرم استفاده شود به طور حتم شست و شوی بهتری را خواهیم داشت. پس بهره گیری واترجت آب گرم بهینه تر می باشد.

  • مواد شوینده و حلال ها: به منظور بالا بردن کیفیت نظافت و پاک نمودن  جرم ها و آلودگی ها به وسیله دستگاه های  واترجت به کار گیری مواد شوینده درجه یک تأثیر فراوانی دارد.

انواع نازل: به جهت بالا بردن راندمان کاری دستگاه های واترجت می توان از انواع نازل ها با توجه به نوع کاربرد، بهره جست. مثلاً از معروفترین نازل هائی که در کنار این دستگاه ها استفاده می شود، نازل های توربو یا چرخان، سندبلاست، لوله بازکن جهت شستشوی داخل لوله ها و نازل کف شو و … می باشد.

بهترین واترجت صنعتی – واترجت صنعتی

بهترین واترجت صنعتی – واترجت صنعتی

بهترین واترجت صنعتی – واترجت صنعتی

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *