تفاوت جاروبرقی صنعتی با دیگر جاروبرقی ها در چیست؟

تفاوت جاروبرقی صنعتی با دیگر جاروبرقی ها در چیست؟
تفاوت جاروبرقی صنعتی با دیگر جاروبرقی ها در چیست؟

قطعا تا به امروز نام جاروبرقی صنعتی به گوشتان خورده است و برای شما نیز این سوال پیش آمده که تفاوت جاروبرقی صنعتی با دیگر جاروبرقی ها در چیست و مواردی در این بین باعث تمایز آن‌ها می‌شود. این مطلب برای شما گرد هم آمده تا بتوانید با مطالعه کردن آن، پاسخ سوال خود را دریافت کنید و دیگر جاروبرقی صنعتی را با دیگر جاروبرقی‌ها اشتباه نگیرید.

جاروبرقی صنعتی چیست؟

جاروبرقی صنعتی قطعه‌ای از تجهیزات تمیزکننده در انواع صنایع است که برای حذف زباله‌ها که اعم از زباله‌های صنعتی، زباله‌های ساختمانی و مواد باقی‌مانده مواد پس از یک فرآیند تولید یا پروژه ساخت‌وساز طراحی شده و استفاده می‌شود. جاروبرقی صنعتی یک قطعه تمیزکننده سازگار با محیط زیست است که آلاینده‌ها و مواد مضر را به طور ایمن حذف و دفع می‌کند. جاروبرقی‌های صنعتی جدا از استفاده از آن‌ها به عنوان روشی برای تمیز کردن زباله‌های صنعتی، ابزاری زیست محیطی هستند که هوا را در تاسیسات تولیدی فیلتر و تصفیه می‌کنند.

انواع مختلف جاروبرقی های صنعتی کدام اند؟

انواع مختلف جاروبرقی های صنعتی کدام اند؟

در حیطه فعالیت اسب زر، تولید کننده جاروبرقی‌های صنعتی، انواع مختلفی از این محصول دیده می‌شود که در این قسمت تعدادی از آن‌ها را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم و سپس نگاهی به تفاوت جاروبرقی صنعتی با دیگر جاروبرقی ها می‌اندازیم:

  • جاروبرقی‌های صنعتی UPRIGHT یا مخزن عمودی: این دسته از جاروبرقی‌های صنعتی فضای بیشتری برای جمع آوری کردن زباله‌ها در خود دارند.
  • جاروبرقی‌های صنعتی مخزن قوطی: جاروبرقی‌های مخزن قوطی مناسب برای سطوح سخت هستند.
  • جاروبرقی صنعتی دو کاره: جاروبرقی‌های صنعتی دوکاره برای تمیز کردن زباله‌های خشک و هم چنین جمع آوری مایعات استفاده می‌شود.
  • جاروبرقی صنعتی استیک: این دسته از جاروبرقی‌ها برای تمیز کردن یک سطح کوچک می‌باشد و معمولا نمی‌توان زیاد با آن‌ها به تمیزکاری پرداخت.
  • جاروبرقی‌های اتوماتیک: یک جاروبرقی اتوماتیک صنعتی از نظر طراحی سبک وزن است و به هیچ کمکی به هنگام انجام کار نیاز ندارد. این نوع جاروبرقی بر اساس دستورالعمل‌هایی که اپراتور به آن ارائه می‌دهد، یک منطقه را تمیز می‌کند، به این معنی که اپراتور می‌تواند دستگاه را ترک کند تا کار خود را انجام دهد.

تفاوت جاروبرقی صنعتی با دیگر جاروبرقی ها چیست؟

اصلی ترین تفاوت بین جاروبرقی‌ صنعتی با دیگر جاروبرقی ها، کارایی و استحکام آن‌ها است. ویژگی جاروبرقی‌های صنعتی کارایی بالا است و می‌توانند به طور مداوم برای مدت طولانی کار کنند. دیگر تفاوت‌هایی که می‌توانید در این زمینه مشاهده کنید، نوع ساختار این محصول می‌باشد. به عنوان مثال، شما هیچ زمان در خدمات نظافت صنعتی شاهد یک جاروبرقی معمولی که در خانه‌ها استفاده می‌شود نیستید. جاروبرقی‌های صنعتی از مواد اولیه با استحکام و وزنی تقریبا بیشتر از مواد اولیه یک‌ جاروبرقی معمولی ساخته می‌شوند.

آیا جاروبرقی صنعتی می توانند به شست و شو نیز بپردازد؟

یکی از انواع تفاوت بین جاروبرقی صنعتی با دیگر جاروبرقی ها این است که نوعی از جاروبرقی صنعتی وجود دارد که به تمیزکاری مایعات نیز می‌پردازد اما برای این که بخواهید صرفا به شست و جو زمین بپردازید و تنها از بین رفتن زباله‌ها و گرد و غبار مد نظر شما نباشد، باید از اسکرابر استفاده کنید. اسکرابر وسیله‌ای است که در صنعت به دستگاه شست و شو زمین نیز شناخته می‌شود و کار اصلی آن تمیز کردن سطوح به همراه مواد شوینده است.

تفاوت جاروبرقی صنعتی با اسکرابر در چیست؟

شاید با خود بگویید که جاروبرقی صنعتی دو کاره می‌تواند به راحتی مایعات را نیز تمیز کند، پس اسکرابر چه کارایی می‌تواند داشته باشد. اسکرابر دارای پره‌هایی می‌باشد که به صورت دورانی به هنگام روشن کردن دستگاه شروع به چرخیدن می‌کنند. این پره‌ها با چرخش، سطوح صاف را به راحتی تمیز می‌کنند. از اسکرابر در انواع فروشگاه‌ها که زمینی با پوشش سرامیکی دارند استفاده می‌شود. اسکرابر به هیچ عنوان مکش ندارد و این مهم ترین تفاوت بین اسکرابر با جاروبرقی صنعتی است.

آیا تفاوت بین جاروبرقی صنعتی با دیگر جاروبرقی ها در کارایی آن‌ ها تاثیری دارد؟

هیچوقت این موضوع را اشتباه برداشت نکنید! تمامی جاروبرقی‌ها تنها برای یک هدف تولید می‌شوند و آن نیز تمیز کردن محیطی است که آن‌ها برای این محیط ساخته شده‌اند. پس تفاوت بین جاروبرقی صنعتی با دیگر جاروبرقی‌ها هیچ تاثیری بر روی کارایی این محصول ندارد و تنها در زمینه کارایی، استحکام و استقامت کاری آن است که تفاوت وجود دارد.

چگونه می توان جاروبرقی صنعتی را خریداری کرد؟

چگونه می توان جاروبرقی صنعتی را خریداری کرد؟

برای خریداری کردن جاروبرقی صنعتی مد نظر داشته باشید که بهترین ارائه دهنده را در این زمینه پیدا کنید. تولید کننده اسب زر می‌تواند با ارائه بهترین نوع جاروبرقی‌های صنعتی برای شما عزیزان، خرید این محصول را به راحتی برای شما مهیا کند. اسب زر هم چنین انواع قیمت‌های بسیار مناسبی را بر روی انواع محصولات نظافت صنعتی خود قرار داده است.

چگونه می توان اطلاعاتی مربوط به انواع جاروبرقی صنعتی را مشاهده کرد؟

با مراجعه به سایت اینترنتی اسب زر می‌توانید به راحتی اقدام به مشاهده کردن تمامی اطلاعات مربوط به انواع جاروبرقی‌های صنعتی کنید. شرکت اسب زر دارای 20 سال سابقه در حیطه ارائه خدمات نظافت صنعتی می‌باشد و هم چنین به عنوان نماینده بهترین کمپانی‌های اروپایی در کشور ایران به فعالیت می‌پردازد.

سخن آخر

نظافت محل کار و صنایع مهم ترین موضوعی است که مسئولان باید مد نظر قرار دهند. هر فرد باید مقداری از بودجه خود را صرف خریداری کردن محصولات مربوط به خدمات نظافتی صنعتی کند تا بتواند نظافت محل کار را در کوتاه ترین زمان به راحتی انجام دهد. اسب زر، نماینده بسیاری از برندهای مطرح اروپایی می‌باشد که با ارائه انواع محصولات نظافتی مانند انواع جاروبرقی‌های صنعتی، اسکرابرها و بسیاری از محصولات دیگر توانسته خیال مسئولین را بابت نظافت محل کار خود راحت کند. خرید انواع محصولات نظافتی صنعتی توسط اسب زر به راحتی و با بهترین قیمت انجام می‌شود. این شرکت هم چنین گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز به شما عزیزان ارائه می‌دهد. شرکت اسب زر می‌داند که یک صنعتگر در زمینه نظافت محل کار خود به چه چیزی احتیاج دارد و دقیق به دنبال فراهم کردن مایحتاج او می‌گردد. او می‌داند که چگونه و از چه محصولی استفاده کند تا فرد به راحتی بتواند به هدف دلخواه خود که نظافت و پاکیزگی محل کارش است برسد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *