جاروبرقی صنعتی چه کاربردی دارد؟

جاروبرقی صنعتی چه کاربردی دارد؟
جاروبرقی صنعتی چه کاربردی دارد؟

شاید تا به حال این مورد برای شما پیش آمده باشد که نیاز به جارو زدن محیط کار خود با جارو برقی داشته باشید و جارویی که در دست دارید توان بالایی نداشته و کار با کیفیت انجام نمی‌شود. در این جا است که چاره کار شما یعنی جارو برقی صنعتی به میان می‌آید. کاربرد جارو برقی صنعتی چنان عالی است که هر مدیر کسب‌وکار که نیاز به جارو برقی برای فضای کار خود دارد نباید از تهیه کردن آن امتناع ورزد. در ادامه با همراه باشید تا بیشتر درباره کاربرد این وسیله مفید بدانیم.

جارو برقی صنعتی چه وسیله‌ای است؟

جارو برقی صنعتی دستگاهی قدرتمند، بادوام و کمی سنگین‌تر از جارو برقی‌های خانگی است که به صورتی طراحی شده‌اند تا نیازهای نظافت یک مکان بزرگ را برطرف کنند. این جارو‌ها قدرت بالایی داشته و می‌توانند انواع مواد مرطوب یا خشک، مایعات و دیگر موارد را به راحتی جمع کنند و مکان صنعتی را از هرگونه آلودگی پاک کنند.

البته کاربرد جارو برقی صنعتی گاهی اوقات به این صورت است که فقط مواد خشک را جمع کند و یا اینکه فقط مواد مرطوب و یا هر دو با هم را داشته باشد. به هر حال معمولا جارو برقی صنعتی بهتر از بقیه عمل می‌کند که هر دوی این امکانات را با هم داشته باشد.

این جارو برقی‌ها از وسایلی استفاده شده‌اند که بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند به راحتی هر مکانی را تمیز کرده و نیاز خدمات نظافت صنعتی را برآورده می کنند.

کاربرد جاروبرقی صنعتی و نحوه کار

کاربرد جاروبرقی صنعتی و نحوه کار

فرض کنید یک سوله بزرگ‌ دارید که در آن محصولی را تولید می‌کنید و یا اینکه یک شرکت بزرگ در چند طبقه دارید که این مکان‌ها هر روز یا هر چند روز یک‌بار باید نظافت شوند. اولین کاری که افراد انجام می‌دهند به دنبال خدمات نظافت صنعتی می‌روند. افرادی در این زمینه به صورت اختصاصی کار می‌کنند و محیط صنعتی یا تجاری شما را به بهترین شکل تمیز می‌کنند.

حال باید به این موضوع نیز فکر کرد که نیروی خدماتی به چه وسایلی برای نظافت احتیاج دارد؟

در این جا است که کاربرد جارو برقی صنعتی ظاهر می‌شود. درواقع وسایل زیادی برای نظافت یک محیط صنعتی یا تجاری وجود دارد مانند اسکرابر یا بخارشوی، اما یک جارو برقی صنعتی از اهمیت بیشتری برخودار است.

شما توسط یک اسکرابر می‌توانید کثیفی‌ها را از زمین جدا کنید، سپس با استفاده از یک جارو برقی صنعتی مناسب هرگونه مواد را از زمین بردارید. درواقع این وسیله یکی از بهترین و مفیدترین چیزاهایی است که باید آن را برای محیط کار خود خریداری کنید.

نحوه کار با این دستگاه نیز بسیار آسان است. یعنی نیروی خدمات نظافت صنعتی، احتیاج به آموزش خاصی برای جارو برقی صنعتی ندارد. بلکه به راحتی و مانند منزل محیط را جارو زده و آن را پاکیزه می‌کند.

شرکت اسب زر در زمینه کاربرد جارو برقی صنعتی می تواند بهترین راهنمایی‌ها را برای شما داشته باشد و به بهترین شکل این دستگاه را به شما عرضه کند.

کاربرد جارو برقی صنعتی در صنایع مختلف چگونه است؟

همان‌طور که گفتیم جارو برقی‌های صنعتی با ساختاری متفاوت از جارو برقی‌های خانگی ساخته می‌شوند و معمولا بسیار محکم‌تر و ظاهری شبیه به سطل دارند که به آن جاروی سطلی نیز می‌گویند. هم‌چنین این جارو‌ها موتور قوی‌تری نیز دارند و مکنده این موتور به قدری بالا است که می‌تواند هرگونه جسم جامد یا مایعات را از روی زمین جمع کند.

به همین دلیل از این جارو‌ها در صنایع مختلف استفاده می‌شود. به‌ عنوان مثال در صنایع کشاورزی هنگامی که غلات جمع‌آوری می‌شوند و به سمت جداسازی و یا بسته بندی برده می‌شوند، نیاز است که گردوغبار به وجود آمده از آن‌ها سریعا از بین برود زیرا ممکن است آتش سوزی ایجاد شود. در این جا است که کاربرد جارو برقی صنعتی پررنگ می‌شود و با قدرت بالای خود تمامی گردو غبار را از بین می‌برد.

در صنایع غذایی نیز نیاز مبرم به جارو برقی صنعتی کاملا احساس می‌شود. معمولا در این مورد مواد غذایی باید بهداشتی باشند و نظافت کاملا در آن‌ها رعایت شود پس در مکان‌هایی که تولید محصولات غذایی دارند باید حتما هر روز خدمات نظافت صنعتی کار کنند و محیط را تمیز و ضدعفونی نگاه دارند. یک جاور برقی صنعتی با قدرت مکش بالا می‌تواند تمامی گردو‌غبار و کثیفی‌ها را از روی سطوح پاک کرده و محیط را برای یک تولید محصول عالی آماده کند.

در سوله‌های تولید نیز ضایعات بسیاری تولید می‌شود که ممکن است به عمل تولید آسیب بزند. به همین خاطر به جارو برقی های قوی نیاز است تا این ضایعات را سریع جمع کرده و محیط را تمیز نگه دارد.

کدام جارو برقی صنعتی برای ما مناسب است؟

کدام جارو برقی صنعتی برای ما مناسب است؟

شاید این سوال خیلی از افراد باشد که بعد از آشنایی با کاربرد جارو برقی صنعتی به این نقطه می‌رسند که کدام جاروبرقی برای آن‌ها مناسب است. اول از همه باید مشخص شود شما چه ضایعاتی در محل کار خود تولید می‌کنید. آیا مانند کشاورزی و یا سوله‌های تولیدی ضایعات شما جامد هستند و یا اینکه مانند صنایع غذایی ضایعات جامد و مایع دارید. سپس بر اساس این موارد باید به دنبال جاروبرقی مناسب خود بروید. گاهی اوقات بعضی از جارو برقی های صنعتی اسکرابر کوچکی نیز به همراه خود دارد. شاید همین اسکرابر برای محل کار شما کافی باشد و دیگر نیازی به خرید یک دستگاه جدا نداشته باشید. به همین دلیل هم باید نیازهای خود را به خوبی بررسی کنید و هم توجه کنید که کدام مدل دستگاه برای شما مقرون به صرفه‌تر است.

گروه تولیدی اسب زر با داشتن تجربه عالی در این زمینه می‌تواند بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد داده و کار را برای شما آسان کند.

سخن آخر

جارو برقی صنعتی یک وسیله ضروری برای خدمات نظافت صنعتی است که هر تولیدی یا شرکت باید نوع مناسب آن را برای خود خریداری کند. معمولا افرادی در این زمینه وجود دارند که می‌توانند به ما کمک کنند. این افراد تجربه و تخصص کافی درباره این وسیله را دارند و به ما بهترین انتخاب را پیشنهاد می‌کنند. شرکت اسب زر نیز در این زمینه آگاه‌ترین بوده و به ما کمک می‌کند.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *