بهترین مارک خرید بخارشوی کدام مارک میباشد؟

بهترین مارک خرید بخارشوی کدام مارک میباشد؟
بهترین مارک خرید بخارشوی کدام مارک میباشد؟

با گسترش روز افزون استفاده از وسایل تمیز کننده برای خانه و محیط کار از جمله بخارشوی، عده زیادی از افراد به خرید این وسایل و بخارشوی‌های متعدد روی آوردند و سعی کردند تا محیط زندگی خود را به بهترین شکل و با کمک این دستگاه پاکیزه نگه دارند. حال این سوال مطرح می‌شود بهترین مارک بخارشوی برای خرید چیست؟ و کدام مارک به بهترین شکل می‌تواند خدمات تمیزکننده را ارائه دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مارک را بشناسید.

بهترین مارک بخارشوی چه ویژگی‌هایی دارد؟

امروزه بیشتر افراد برای تمیز کردن محیط خود از بخارشو‌یها استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها دو نوع دارند که یکی برای مصارف خانگی و دیگری برای مصارف صنعتی استفاده می‌شود. نوع خانگی این محصول معمولا کوچک‌تر و سبک‌تر است و مخزن آب با ظرفیت کمتری نیز دارد. معمولا طول کابل برق آن نیز کم است زیرا خانه فضای کوچک‌تری نسبت به سالن مکان‌های صنعتی بزرگ دارد.

اما بخارشوی صنعتی بخاطر وجود خدمات نظافت صنعتی تولید شده است و با نوع خانگی متفاوت است. ویژگی‌های بهترین مارک بخارشوی صنعتی به شرح زیر است:

  • سیم کابل بخارشوی باید بلند باشد، چون مکان‌های صنعتی معمولا از خانه بزرگ‌تر هستند و به همین دلیل باید فضای بزرگ‌تری تمیز شود. پس سیم باید از ۱۰ متر بیشتر باشد
  • ظرفیت مخزن آب تمیز و آب کثیف بالایی داشته باشد. به این صورت که بتواند آب زیادی را در خود برای بخار جا دهد و در مقابل مخزن تقریبا بزرگی را برای نگهداری آب های کثیف مکش شده از سطح زمین داشته باشد.
  • دکمه تنظیم درجه بخار داشته باشد. گاهی در خدمات نظافت صنعتی مکانی بیش از حد کثیف و یا روغنی است. با کنترل میزان بخار خروجی و بیشتر کردن آن می‌توان هر محلی را تمیز کرد و نگرانی درباره این موضوع وجود نداشته باشد.
  • توان دستگاه باید بالا باشد زیرا قرار است یک محیط بزرگ را تمیز کند. معمولا توان ۳۵۰۰ وات و قدرت گرمایش ۲۵۰۰ وات برای یک دستگاه عالی است.
  • وزن بدنه و ایمنی آن نیز باید در نظر گرفته شود. وزن دستگاه نباید آنقدر زیاد باشد که فردی که با بخارشوی کار می‌کند خسته شود. هم‌چنین ایمنی نیز باید در نظر گرفته شود. چون بخار در حالت فشار زیاد قرار دارد و اگر دستگاه ایمنی کامل را نداشته باشد ممکن است خطرناک باشد.
  • دستگاه باید به صورت کامل آب بندی و عایق شده باشد تا در هنگام خروج بخار چیزی به بیرون نفوذ نکند و بخار به صورت مستقیم از نازل و با فشار خارج شود. این عمل به تمیز شدن بهتر کمک می‌کند.

بهترین مارک بخارشوی برای خرید چیست؟

بهترین مارک بخارشوی برای خرید چیست؟

در بازار وسایل شوینده مخصوص تعداد زیادی بخارشوی با ویژگی‌های مختلف و در مارک‌های مختلف وجود دارند که معمولا هرکدام از آن‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند. حال کدام بهترین مارک بخارشوی چیست و کدام یک برای ما مناسب است؟

برای اینکه بدانیم کدام مارک‌ برای ما مناسب است بهتر است اول به نحوه و میزان مصرف خود نگاه کنیم. بخارشوی را برای کجا می‌خواهیم استفاده کنیم؟ اگر برای خدمات نظافت صنعتی است، پس باید به دنبال مارک‌ها و برند‌هایی برویم که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

 سپس به محیط خود توجه کنید. آیا فضای صنعتی شما بزرگ است؟ اگر فضا بزرگ باشد پس به یک بخارشوی با توان بالا احتیاج دارید. پس بهترین مارک بخارشوی برای شما آن‌هایی هستند که توان بالایی روی مشخصات آن‌ها نوشته شده باشد. بعد از آن باید به پر مصرف بودن یا کم مصرف بودن دستگاه توجه کرد. اگر مکان شما بزرگ باشد و میزان استفاده از بخارشوی برای شما زیاد باشد، پس یه دستگاه پر مصرف به عنوان بهترین مارک بخارشوی برای شما در نظر گرفته نمی‌شود.

گاهی اوقات نیاز به بخارشوی‌های جند منظوره دارید. یعنی علاوه بر بخارشوی بودن اسکرابر هم باشد و بتواند زمین را به این شکل نیز تمیز کند. پس باید به دنبال مارکی باشید که این ویژگی‌ها را داشته باشد.

شرکت تولیدی اسب زر در این زمینه یکی از باتجربه‌ترین تولیدی‌ها است و می‌تواند محصولی که شما به آن واقعا احتیاج دارید را برای شما عرضه کند.

بخارشوی با مارک خوب را از کجا خریداری کنیم؟

بخارشوی با مارک خوب را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید بهترین مارک بخارشوی چند راه در پیش رو داریم. اول اینکه می‌توانیم به فروشگاه‌های حضوری در سراسر کشور مراجعه کرده و بهترین مارک بخارشوی که مناسب با مصرف ما نیز هست را پیدا کردن و آن را خریداری کنیم.

البته این کار ممکن است زمان بر باشد و خسته کننده به نظر برسد. از زمانی که فروشگاه‌های آنلاین شروع به کار کردند، تقریبا بیشتر وسایل و چیزهایی که مردم استفاده می‌کنند توسط این فروشگاه‌ها و اینترنت به فروش می‌رسد که این کار باعث شده است تا افراد بدون دغدغه خاطر وارد این فروشگاه‌های اینترنتی شوند و خرید خود را انجام دهند.

قبل از اینکه یک بخارشوی صنعتی را خریداری کنید حتما با کسی که در این زمینه تجربه و سابقه استفاده یا آشنایی با این مسائل دارد صحبت کنید. کسی که قبلا از یک محصول استفاده کرده باشد بهترین راهنمای شما در این زمینه است و می‌تواند نیازهای شما را در نظر گرفته و در انتخاب به شما کمک کند.

برای بخارشوی نیز به همین صورت است. تعدادی از تولید کنندگان امکان خرید از سایت خود شرکت را فراهم کرده‌اند تا مشتریان به راحتی محصول را سفارش داده و آن را دریافت کنند. اسب زر نیز به همین صورت است. این شرکت تولید کننده محصولات خدمات نظافت صنعتی است و تولیداتی مانند بخارشوی را در سایت خود نیز ارائه می‌دهند.

سخن آخر

برای اینکه بهترین مارک بخارشوی را پیدا کنیم، باید اول بدانیم برای چه مکانی این وسیله را احتیاج داریم. سپس مشخص کنیم که چه نوع بخارشویی برای ما مناسب است. برای منزل می‌خواهیم خریداری کنیم و یا برای محل کار.

بعد از اینکه مشخص شد، ویژگی‌های دستگاه را به دقت بررسی کنیم. معمولا وسیله‌های برقی باید به دقت قبل از خرید بررسی شوند. سپس به یک تولید کننده خوب مراجعه کنیم. خرید نیز برای ما می‌تواند حضوری یا اینترنتی باشد. شرکت اسب زر در این زمینه تمامی این خدمات را ارائه داده و بهترین محصول را به ما تحویل می‌دهد. پس فرصت را برای خرید از دست ندهید.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *