آیا خرید مبل‌ شوی به‌ صرفه است؟

آیا خرید مبل‌ شوی به‌ صرفه است؟
آیا خرید مبل‌ شوی به‌ صرفه است؟

همیشه برای شستن مبلمان چه در منزل و چه در محل کار مشکلاتی وجود دارد. زیرا شستن آن به روش دستی کار راحتی نیست و به غیر از این باعث خرابی و آسیب مبلمان نیز می‌شود. برای شستن مبلمان، بهترین روش این است که از دستگاه مبل‌شوی استفاده شود تا در بسیاری از جهات به‌صرفه باشد. در ادامه درباره به‌ صرفه بودن خرید مبل‌ شوی صحبت خواهیم کرد، ما را همراهی کنید.

مبل ‌شوی و کاربرد آن

مبل‌شوی یک دستگاه برای شستشوی مبل است که به‌طور تخصصی برای مبلمان طراحی و تولید شده است. این دستگاه که ظاهری شبیه به جاروبرقی دارد، از چند سیستم اسپری آب و مواد شوینده، مکش و برس تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها در کنار یکدیگر برای تمیز کردن بی دردسر مبلمان کارایی دارد.

مبل‌شوی برای تمیز کردن مبلمان از کثیفی و گرد و غبار، در منازل و محل کار بسیار کاربرد دارد و با استفاده از آن دیگر نیازی به تمیز کردن مبل به روش سنتی وجود ندارد. عملکرد و کارایی دستگاه‌های مبل‌شوی به نوع آن که شامل خانگی و صنعتی می‌شود، متفاوت است و بستگی دارد. نمایندگی اسب زر یکی از بهترین ها در زمینه ارائه محصولات مربوط به خدمات نظافت صنعتی مانند انواع مبل شوی ها، اسکرابر ها و بسیاری از موارد دیگر است.

به ‌صرفه بودن خرید مبل‌ شوی

به ‌صرفه بودن خرید مبل‌ شوی

در ابتدای مطالب درباره کارایی و کاربرد آن گفته شد و تا حدودی متوجه به ‌صرفه بودن خرید مبل‌ شوی شدید. در ادامه زوایای دیگری از خرید مبل‌شوی را برای شما عنوان می‌کنیم که در خرید آن مطمئن شوید.

دوام و مقاومت آن: بدنه دستگاه مبل‌شوی با هر برندی که باشد از جنس پلاستیک فشرده یا پلی اورتان است که سبب می‌شود دستگاه در برابر هر فشار و هر ضربه‌ای بسیار مقاوم باشد و سالیان سال برای شما عمر کند. بنابراین خرید آن برای هر منزل و محل کاری لازم و ضروری است.

مصرف پایین آب: برای شستن مبلمان به روش سنتی، مقدار زیادی آب مصرف می‌شود که قطعا هزینه‌های شما برای پرداختن قبوض آب افزایش می‌یابد. اما دستگاه مبل‌شوی با ساختار و عملکردی که دارد، مصرف آب را بسیار کم می‌کند و در صرفه‌جویی آب بسیار مفید است.

قدرت پاک کنندگی بالا: گرد و غبارهایی که از روی سطح مبل به داخل آن نفوذ می‌کنند با شستن سطح آن به‌طور کامل پاک نمی‌شوند و در اعماق مبل باقی می‌مانند. این دستگاه با سیستم‌هایی که در ساختار خود دارد و مکش بسیار زیاد آن، قدرت پاک کنندگی بسیاری نسبت به شستشوی مبل به روش سنتی و یا همان دستی دارد.

پسندانداز کردن پول: خرید یک دست مبل در بازار الان، بسیار برای افراد پر هزینه است و نیاز است که مبلغ بسیاری را برای خرید یک دست مبلمان کنار گذاشت. اما با خرید مبل‌شوی که فقط یک بار برای آن هزینه می‌کنید، می‌توانید هر زمان که مبلمان شما کثیف شد، با استفاده از آن مبلمانی تمیز داشته باشید که به این صورت از خرید دوباره مبلمان جلوگیری می‌شود.

به ‌صرفه بودن خرید مبل‌ شوی و مزایای استفاده از آن

این وسیله با کاربرد و مزایای بسیاری که در زندگی روزمره دارد، باعث می‌شود خرید مبل‌ شوی را به صرفه کند و هر کسی برای خرید آن مصمم شود. در ادامه به برخی از مزایای آن اشاره می‌کنیم.

شستشوی آسان: کار با این دستگاه بسیار راحت و ساده است و علاوه بر این نیاز به‌صرف انرژی برای شستن آن به روش سنتی وجود ندارد و به آُسانی می‌توان مطابق دستور عمل استفاده از آن، با آن مبلمان را تمیز کرد.

کمترین زمان برای خشک شدن: یک مشکل در شستشوی مبل به روش سنتی، مدت زمان خشک شدن آن است که این موضوع باعث می‌شود برای مدت طولانی و حداقل 24 ساعت امکان استفاده از مبل وجود نداشته باشد. اما مبل‌شوی با عملکردی که دارد این زمان را به حداقل رسانده و در عرض چند ساعت مبل خشک می‌شود.

ارزش خرید بالا: این دستگاه را اگر با برخی از وسایل بی‌کاربرد منزل که هزینه هنگفتی هم باید بابت آن پرداخت کرد، مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که برای کارایی که ابه صرفه بودن خرید مبل شویین دستگاه دارد، هزینه چندان زیادی هم پرداخت نمی‌کنید.

معایب استفاده از مبل‌ شوی

معایب استفاده از مبل‌ شوی

هر دستگاهی در کنار مزایایی که دارد، ممکن است معایبی داشته باشد که دستگاه مبل‌شوی از این قاعده مستثنی نیست. البته باید این را در نظر بگیرید که کارایی و مزایای آن نسبت به معایب آن بسیار بیشتر است که باعث به‌ صرفه بودن خرید مبل‌ شوی می‌شود.

از جمله معایب آن می‌توان به نازک شدن پارچه مبل در اثر استفاده بی‌رویه و زیاد، نفوذ آب به اعماق آن که باعث ایجاد بوی رطوبت می‌شود و شل شدن رویه و پارچه مبل اشاره کرد. البته این نکته را در نظر بگیرید که معایب مبل‌شوی فقط در صورتی است که از آن به‌طور استاندارد و آن طور که باید استفاده نشود. در غیر این صورت استفاده صحیح و استاندارد از آن هیچ مشکلی را برای مبلمان شما به وجود نمی‌آورد.

قیمت مبل‌ شوی و خرید به‌ صرفه آن

دستگاه مبل‌شوی یک وسیله کاربردی و با مزایای بسیار است که وجود آن در هر جایی که مبلمان وجود دارد، لازم است. یک وسیله با کارایی بالا که به راحتی می‌توان یکی از سخت‌ترین تمیزکاری‌ها یعنی تمیز کردن مبلمان را برای شما راحت کند و کمترین آسیب را به مبلمان شما وارد کند.

قیمت این وسیله کاربردی نسبت به کارایی آن بسیار به‌صرفه است و البته به مارک و برند آن که ساخت کدام کشور می‌باشد، داخلی است یا خارجی، متفاوت است و بستگی دارد. برای این چنین وسیله‌ها نمی‌توان یک قیمت ثابت و همیشگی تعیین کرد و به دلیل نوسانات بازار، هر لحظه قیمت آن متفاوت است.

کارایی زیاد این دستگاه است که خرید مبل‌شوی را به‌صرفه می‌کند ولی باید این را درنظر بگیرید که از فروشگاه‌های معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند خرید کنید تا علاوه بر اصل بودن کالا و کیفیت آن، با قیمت گزافی آن را به فروش نرسانند. برای خرید مبل‌شوی شما می‌توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق سایت‌هایی که برای فروش این محصولات است اقدام کنید.

سخن آخر

مبل‌شوی یک وسیله با کارایی بالا است که خرید آن ضروری است ولی برای اینکه از خرید خود راضی باشید و نتیجه مطلوب را دریافت کنید، باید در خرید آن دقت کنید. مبل ‌شویی خرید آن به‌ صرفه است که با توجه به نیاز شما خریداری شود و هر آن چیزی که برای شما اهمیت دارد را دارا باشد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *