پخش کننده عطر صنعتی

پخش کننده عطر صنعتی
پخش کننده عطر صنعتی

هوای مطبوع می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی سلامتی و روحیه افراد بگذارد. در برخی از بخش های تولیدی شرکت ها، بوی بسیار نامطبوعی ایجاد می شود که باعث آزار می گردد. پخش کننده عطر صنعتی یکی از ابزارهایی است که می توان با استفاده از آن، عطری دلنشین را در فضا پخش کرد. دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی عملکردی بسیار پیشرفته دارد و به صورت اتوماتیک عطر و رایجه را در فضا پراکنده می کند و برای محیط های بسته و مسقف به کار می رود. این دستگاه تایمر دار بوده و به صورت اتوماتیک و با توجه به تایم تنظیم شده اسانس را در فضا پخش می کند. برای این که بیشتر با این دستگاه پخش کننده عطر بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

پخش کننده عطر صنعتی چگونه عمل می کند؟

در داخل این پخش کننده رایحه های صنعتی اسانس های مایع وجود دارد که این اسانس ها در دستگاه خوشبو کننده هوا، به گاز تبدیل شده و رایحه را به صورت کامل در هوا پراکنده می کند. در واقع این دستگاه عملکردی شبیه به فن دمنده دارد. بدین صورت که هوای مطبوع را جایگزین هوای اطراف می کند. پخش کننده های عطر می توانند به صورت مداوم کار کنند. ولی شما می توانید به صورت تایمری و در مدت زمان مشخصی، پاشش رایحه را در این دستگاه تنظیم کنید. در این حالت اسانس در زمان مشخصی پاشش می گردد. این دستگاه کاربری بسیار گسترده ای دارد و می تواند حتی بزرگ ترین محیط ها را نیز مطبوع کند.

 

پخش کننده عطر صنعتی چگونه عمل می کند؟

 

پخش کننده عطر صنعتی چه اسانسی دارد؟

شما می توانید بر اساس سلیقه خود انواع اسانس ها را در این دستگاه استفاده کنید. پخش کننده رایحه های صنعتی دارای مخزنی بزرگ است که شما می توانید اسانس مورد نظر خود را در داخل آن ریخته و از هوای مطبوع اطراف خود لذت ببرید. همچنین برخی از فروشگاه ها و یا واحدهای صنعتی از این روش برای هویت بخشی به کار خود نیز استفاده می کنند.

 کاربرد پخش کننده عطر صنعتی

بسیاری از افراد با شنیدن نام پخش کننده رایحه های صنعتی گمان می کنند که این دستگاه تنها در محیط های صنعتی کاربرد دارد. در صورتی که بسیاری از فروشگاه ها نیز از قابلیت های این دستگاه بهره مند می شوند. بویایی یکی از احساس های بشر است که عواطف و رفتار آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. استفاده از پخش کننده رایحه های صنعتی، تنها به دلیل از بین بردن بوی نامطبوع نیست. بلکه با این اقدام می توان رفتار کارکنان را در برخی از واحدهای صنعتی، تحت تاثیر قرار داد. بدین ترتیب بازدهی کار را چندین برابر می کنند. بسیاری از فروشگاه ها از این دستگاه برای جذب مشتری استفاده می کنند. در واقع می توان از پخش کننده عطر صنعتی به عنوان دستگاه نظافت صنعتی استفاده کرد و با بهره گیری از آن هوایی مطبوع را در اختیار داشت.

 

 کاربرد پخش کننده عطر صنعتی

 

قیمت پخش کننده رایحه های صنعتی

با توجه به این که پخش کننده عطر صنعتی در برندهای مختلفی موجود است، نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. قیمت این دستگاه بر اساس مواردی از جمله ابعاد، حجم، برند، کیفیت و … تعیین می شود. جهت اطلاع از قیمت روز پخش کننده رایحه های صنعتی، تنها کافیست تماس بگیرید.

خرید پخش کننده عطر صنعتی

برخی از خوشبو کننده های هوا به مرور آسیب می بینند و دیگر قابل استفاده نیستند. به همین دلیل باید در هنگام خرید این دستگاه به کیفیت و ساختار آن توجه کرد. شرکت اسب زر ارائه دهنده باکیفیت ترین و مرغوب ترین پخش کننده رایحه های صنعتیدر ایران است. شما می توانید با خرید از این شرکت، خریدی مطمئن داشته باشید. این خوشبو کننده ها دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا هستند و کیفیت تایید شده ای دارند. برای سفارش انواع پخش کننده عطر صنعتی از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با این شرکت تماس حاصل نمایید.

جمع بندی

پخش کننده عطر صنعتی دستگاهی است که اسانس های مایع را به گازهایی خوشبو تبدیل می کند و با پراکنده کردن این اسانس در هوا فضایی مطبوع را به ارمغان می آورد. این دستگاه خوشبو کننده در ابعاد مختلفی موجود است و فضای کمی را اشغال می کند. شما می توانید آن را بر روی تایم خاصی تنظیم کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *