سوییپر ماشینی – سوییپر خودرویی

سوییپر ماشینی – سوییپر خودرویی

سوییپر ماشینی – سوییپر خودرویی

سوییپر ماشینی مدل PB 200 D

سوییپرخودرویی مدل PB 200 D ساخت کمپانی ISAL ایتالیا بی شک یکی از کاملترین دستگاه های سوییپر ماشینی صنعتی در دنیا می باشد.این سوییپر در واقع یک دستگاه سوییپر صنعتی مناسب برای کارخانه های فولاد ، سیمان ، نفت ، گاز ، پتروشیمی ، پالایشگاه و … جهت نظافت محوطه ، انبار و سالن تولید مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه سوییپر صنعتی به کمک سیستم برس و مکش عمل جمع آوری زباله ها را از روی زمین انجام می دهد. کار کرد دستگاه بدین گونه است که برس های دیسکی که جلو دستگاه قرار دارد (Side brush) زباله ها را به سمت مرکز دستگاه هدایت می نماید و برس اصلی استوانه ای (main brush) زباله ها را به داخل مخزن هدایت می نماید. جهت جلوگیری از بلند شدن گرد و غبار حاصل از فعالیت برس ها سیستم مکش شامل موتور مکنده و فیلتری بر روی این دستگاه سوییپر تعبیه گردیده است. عرض مسیر جاروب این دستگاه سوییپر 2000 میلیمتر می باشد . ظرفیت اسمی سوییپر صنعتی مدل PB 200 D معدل 28.000 متر مربع در ساعت می باشد. این دستگاه سوییپر صنعتی دارای مخزن زباله به حجم 600 لیتر می باشد که توسط یک جک هیدرولیکی که توان تخلیه تا 1550 میلیمتر را دارا می باشد سیستم مخزن و تخلیه این دستگاه سوییپر را تشکیل می دهد. مساحت فیلتری که در بالای مخزن سوییپر صنعتی مدل PB 200 D قرار دارد معادل 13 متر مربع است که با توجه به سیستم Direct throw که بر روی این دستگاه سوییپر وجود دارد بسیار مناسب است ( نکته : در دستگاه هایی که این سیستم وجود ندارد به دلیل نیاز به دور بالای برس اصلی می بایست مساحت فیلتر بسیار بیشتر باشد ) . جنس فیلتر این دستگاهر سوییپر پلی استری می باشد . برای نظافت فیلتر این دستگاه سوییپر یک موتور الکتریکی (فیلتر شیکر) وجود دارد. این دستگاه سوییپر مجهز به یک موتور دیزل چهار سیلندر آب خنک با توان مصرفی 36 اسب بخار می باشد. این دستگاه سوییپر صنعتی بر روی یک شاسی فولادی ضد زنگ قرار دارد. یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه سوییپر تعداد چهار چرخ ( امکان نصب چرخ بادی و توپر ) آن می باشد که در مقایسه با دستگاه های سوییپر سه چرخ از تعادل بیشتری برخوردار است و  وزن دستگاه بر روی چهار چرخ پخش می گردد و فشار کمتری بر روی سیستم فرمان ، چرخ ها و  سیستم موتور های جلو برنده وارد می گردد.قطر چرخ های این دستگاه سوویپر در مقایسه با دستگاه های دیگر بسیار بیشتر است در نتیجه در محیط های صنعتی بسیار مستحکم تر است.

امکان نصب کابین ، کولر، بخاری سیستم ضد گرد وخاک (dust control) ، و مخزن استین لس استیل در صورت سفارش وجود دارد. بر روی این دستگاه سوییپر وجود دارد .

سیستم Direct Throw این دستگاه را بسیار توانمند و موثر می کند بطوری که تمامی زباله هایی که بر روی زمین می باشد با قدرت با کمترین میزان استحلاک جمع آوری می نماید.

سیستم حرکتی ، ترمز تخلیه و موتور مکش این دستگاه به صورت هیدرواستاتیک  می باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت اسب زر نماینده رسمی و انحصاری کمپانی ISAL ایتالیا در ایران تماس حاصل فرمایید.

گستره محصولات شرکت اسب زر به شرح زیر می باشد.

  • دستگاه های اسکرابر یا کف شو ساخت کمپانی cleanfix سوئیس، شامل اسکرابر ربات، اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار ( زمین شوی )

  • سوئیپر ها یا جاروی محوطه ساخت کمپانی ISAL ایتالیا، شامل جاروی محوطه دستی و سرنشین دار در مدل های مختلف

  • جاروی خیابانی یا جاروی شهری (سوییپر شهری) ساخت کمپانی ISAL ایتالیا در مدل های جاروی خیابانی دیزل و باطری دار

  • سیستم های واترجت صنعتی ساخت کمپانی DiBO بلژیک شامل واترجت آب سرد، واترجت آب گرم، واترجت تریلر و واترجت مرکزی که همگی در کلاس دستگاه های صنعتی ارائه می گردند.

  • دستگاه های کارواش اتوماتیک ساخت کمپانی DiBO بلژیک

  • دستگاه های پلیشر در مدل های مختلف جهت شستشو و براق نمودن سطح

  • جاروبرقی صنعتی جهت نظافت و مکش انواع مواد شامل آب و خاک

  • دستگاه­های جارو مکنده صنعتی ساخت شرکت اسب زر

  • سیستم های وکیوم لودر

  • سیستم های تخلیه کاتالیست و سرامیک بال

  • دستگاه های مکنده مرکزی

  • دستگاه های انتقال مواد پنوماتیک

  • غبارگیر صنعتی و تصفیه هوا

سوییپر ماشینی – سوییپر خودرویی

سوییپر ماشینی – سوییپر خودرویی

سوییپر ماشینی – سوییپر خودرویی
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *