واترجت صنعتی و نیمه صنعتی

واترجت صنعتی و نیمه صنعتی

واترجت صنعتی و نیمه صنعتی

واترجت

واترجت مدل JMB-M تولید شرکت DiBO بلژیک 1 دستگاه واترجت صنعتی آب گرم تریلر است. از این مدل معمولاً در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه، شهرداری­ ها و فولاد که نیاز به یک دستگاه واترجت دیزلی دارند بهره برده می شود. این دستگاه واترجت دارای یک موتور دیزل ساخت کمپانی کهلر/لمباردینی ایتالیا آب خنک به قدرت سی و یک  کیلووات (چهل و دو اسب بخار) است که به یک پمپ فشار قوی با فشار پانصد بار و سی لیتر در دقیقه کوپل شده است. دستگاه  فوق در فرم استاندارد خود دارای  یک قرقره شلنگ فشارقوی استنلس استیل با شلنگ به طول پنجاه متر و یک قرقره شلنگ آب ورودی استنلس استیل با شلنگ به طول پنجاه متر می باشد. از طرفی یک مخزن آب به حجم 450 لیتر و مخزن گازوئیل به حجم 85 لیتر در این دستگاه تعبیه شده است. آب خارج شده  از پمپ در یک کوره گازوئیل سوز با توان یکصد و ده  کیلووات گرم شده و تا درجه حرارت نود و پنج درجه بالا می رود. از طرفی زمینه تولید بخار تا 120 درجه سانتیگراد نیز میسر است. تمام  سیستم روی یک تریلر تک محور تعبیه شده و مجهز به مالبند و همچنین کاور دو جداره برای کم کردن سر وصدا می باشد.

از مزایای دستگاه واترجت در ذیل اشاره شده است:

  • با بهره گیری از یک تبدیل کننده  حرارتی موتور دیزل را سرد میکنند. آب خارج شده از این تبدیل کننده  که بوسیله موتور گرم شده به عنوان ورودی پمپ فشار قوی به کار برده می شود. با احتساب کوره گازوئیل سوز که راندمان بالای نود و دو درصد را دارد در مصرف سوخت نیز به میزان سی و سه درصد صرفه جویی می شود.

  • پوشش دولایه از جنس پلی اتیلن ضداشعه ماورای بنفش که در برابر نور خورشید مقاوم است  و صدای تولید شده  را به کمتر  از هشتاد و پنج دسی بل می رساند.

  • پمپ فشارقوی این دستگاه واترجت مجهز به پیستون های سرامیک و سوپاپ های استنلس استیل است.

  • سیستم این دستگاه واترجت در مقابل کاهش آب نیز بهینه شده است.

  • موتور دیزل این دستگاه واترجت بصورت اتوماتیک بعد از سی دقیقه در صورت عدم آب پاشی خاموش می شود.

واترجت صنعتی و نیمه صنعتی

واترجت صنعتی و نیمه صنعتی

واترجت صنعتی و نیمه صنعتی

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *