جارو برقی خانگی

جارو برقی خانگی
جارو برقی خانگی

جارو برقی خانگی امروزه یکی از لوازم و وسیله های ضروری برای هر خانه ای در نظر گرفته می شود. این وسیله با ایجاد فشار منفی هوا یا همان مکش، می تواند انواع آلودگی ها نظیر گرد و غبار را به مخزن خود بکشد. هنگام خرید جاروبرقی خانگی توجه به کیفیت و کارایی محصول اهمیت بسیار بالایی دارد که نباید از آن غافل شد. چرا که این وسیله از جمله لوازم پرکاربرد در هر خانه ای محسوب می گردد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین فروشگاه در زمینه ی خرید انواع جاروبرقی خانگی و سایر دستگاه های مکنده و دمنده آشنا کنیم. همراه ما باشید:

مکانیسم کار جاروبرقی خانگی چگونه است؟

دستگاه جارو برقی خانگی متشکل از یک موتو˓ فیلتر هوا˓ کیسه نگهداری˓ لوله انتقال مواد˓ پریز برق و … است. همان گونه که می دانید این دستگاه با جریان برق کار می کند، هنگامی که پریز دستگاه به جریان برق وصل می شود، توان و انرژی کافی برای فعالیت موتور تامین می گردد. موتور دستگاه، فشار منفی هوا را ایجاد می کند که سبب مکش هوای بیرون به سمت مخزن دستگاه می شود. در طی این فرایند همزمان با مکش هوا، ذرات و گرد و غبار نیز به داخل مخزن کشیده می شود. با عبور هوای هوای گرد و غبار از فیلتر˓ ناخالصی های آن گرفته می شوند ( به عبارتی پشت فیلتر قرار می گیرند).

کیسه مصرفی در جاروبرقی خانگی، می تواند از جنس کاغذ یا پارچه باشد. در هر دو حالت جریان هوا را از خود عبور می دهند و ناخالصی ها را در خود نگه می دارند. اما اگر کیسه از جنس پارچه باشد، امکان شست و شوی دوره ای آن و استفاده مجدد از آن وجود دارد. در حالی که کیسه های کاغذی اغلب به صورت یکبار مصرف عمل می کنند و نیاز به تعویض دوره ای دارند.

شایان به ذکر است که انواع جاروبرقی فقط محدود به نوع خانگی نیست، بلکه امروزه انواع مختلفی از جارو برقی های صنعتی وجود دارد که در صنایع و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از جارو برقی در صنعت نیز با هدف تمیز کاری و ارائه خدمات نظافت صنعتی برای حذف گرد و غبار و سایر آلودگی های محیط کارخانه و کارگاه ها است.

مزیت های استفاده از جاروبرقی خانگی

مزیت های استفاده از جاروبرقی خانگی

در این بخش به برخی از مزیت های مهم کاربرد این وسیله برای نظافت و تمیز کاری در منزل و ساختمان ها اشاره شده که به  شرح زیر است:

  • افزایش سرعت در نظافت و تمیزکاری منزل و ساختمان ها
  • سهولت و راحتی نظافت منزل
  • عدم ایجاد آلودگی
  • صرفه جویی در زمان تمیزکاری منزل
  • مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی
  • افزایش طول عمر فرش و موکت منزل و …

نکات مهم هنگام خرید جاروبرقی خانگی

اگر چنانچه قصد خرید جاروبرقی خانگی برای نظافت و تمیزکاری منزل را دارید˓ احتمالا با گوناگونی برند های این محصول روبه رو خواهید شد که این امر منجر به سردرگمی شما در خرید جاروبرقی خانگی می گردد. در این بخش به موارد مهم که هنگام خرید جاروبرقی خانگی باید به آنها توجه داشته باشید به اختصار اشاره شده است:

  • قدرت مکش و موتور جاروبرقی
  • برند سازنده محصول
  • قیمت محصول
  • اندازه سیم جاروبرقی

 همچنین در نظر داشته باشید که جاروبرقی ها در انواع کیسه دار و فاقد کیسه طراحی و تولید می شوند˓ جاروبرقی های کیسه دار تخلیه آسانی داشته و از نظر سطح بهداشت کار نیز به مراتب از انواع بدون کیسه در جایگاه بالاتری قرار دارند. تنها نکته ای که در رابطه با کاربرد این وسیله باید در نظر داشت، این است که در زمان اوج مصرف برق مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت خرید جاروبرقی خانگی

قیمت خرید جاروبرقی خانگی

قیمت و هزینه نهایی خرید این دستگاه با توجه به نوسانات ارزی متغیر بوده و نمی توان همواره مقدار مشخصی را برای آن در نظر گرفت. با این حال عوامل و متغیر هایی در قیمت نهایی خرید محصول اثر گذار هستند که به  شرح زیر بیان شده است:

  • وارداتی یا تولید داخل بودن آن: بدیهی است که قیمت کالاهای وارداتی با توجه به نرخ ارز بیشتر از محصولات تولید داخل است.
  • توان و قدرت محصول
  • فروشگاه خرید

شایان ذکر است که امروزه قیمت محصولات لوازم خانگی تولید داخل نیز به دلیل وارداتی بودن قطعات همپای محصولات خارجی در نظر گرفته می شود. برای خرید انواع لوازم مکنده، دمنده و جاروقی˓ پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید از فروشگاه خدمات نظافت صنعتی است.

سخن پایانی

 برای آگاهی و استعلام از قیمت محصولات مورد نظر می توانید به جداول و لیست های بروز شده قیمت که توسط فروشگاه اسب زر ارائه شده است، مراجعه نمایید. همچنین از طریق تماس و دریافت مشاوره از کارشناسان فروش فروشگاه، امکان آشنایی با بهترین جاروبرقی های موجود در بازار برای خریدی مطمئن و امن را برای شما خریداران عزیز فراهم آورده است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *