خرید و فروش اسکرابر

خرید و فروش اسکرابر
خرید و فروش اسکرابر

خرید و فروش اسکرابر یکی از فعالیت‌های تجاری است که در حوزه محصولات و خدمات نظافت صنعتی بسیار انجام می‌شود. گاهی اوقات به دلیل فرسودگی و گاهی اوقات نیز به دلیل جمع کردن کارخانه و یا کارگاه، این دستگاه‌ها را به فروش می‌رسانند. امروز می‌خواهیم تا در خصوص دستگاه اسکرابر و همچنین خرید و فروش‌های آن مطالب و اطلاعاتی را ارائه کنیم.

دستگاه اسکرابر چیست؟

یکی از وسایلی که در حوزه خدمات صنعتی به وفور استفاده می‌شود، دستگاه اسکرابر است. این دستگاه می‌تواند برای شستشوی کف مراکز و کارخانه‌های صنعتی استفاده شود. با این دستگاه تمام مراحل شستشوی کف شامل کف زنی، برس زدن کف، شستشو و مکش آب و کف، به تنهایی انجام می‌شود و نیازی به دخالت دست نیست.

مزیت‌های استفاده از اسکرابر صنعتی

مزیت‌های استفاده از اسکرابر صنعتی

در خرید و فروش اسکرابر صنعتی باید به مزیت‌های این دستگاه نیز توجه داشته باشید، زیرا ممکن است مؤلفه‌ای که مدنظر شما است، در بین ویژگی‌ها و مزیت‌های این دستگاه نباشد و صرفاً هزینه اضافی را بابت خرید این دستگاه متحمل شوید.

۱-افزایش کیفیت نظافت

اولین مورد در خصوص بالا بردن میزان کیفیت نظافت سطوح و اماکن است. مسلماً برس کشی که اسکرابر انجام می‌شود و فشار آبی که‌ای دستگاه دارد، سبب می‌شود تا آلودگی‌ها و جرم‌ها به خوبی از روی سطوح پاکسازی شوند و کیفیت نظافت افزایش زیادی پیدا کند.

۲-افزایش سرعت نظافت

علاوه بر بالا رفتن کیفیت نظافت، می‌توانید با استفاده از اسکرابر صنعتی به سرعت نظافت نیز کمک کنید و سطح بیشتری را در مدت زمان کمتری پاکسازی کنید.

۳-استفاده در محیط‌های مختلف

از اسکرابر‌ها می‌توانید در محیط‌های مختلفی استفاده کنید. این محیط‌ها می‌توانند شامل پاساژ‌ها، راهرو‌های هتل‌ها، کف کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی و تولیدی، محیط‌های تجاری، دانشگاه‌ها و… شوند.

۴-راحتی کار نظافت چی

موضوع بعدی نیز مربوط به ساده‌تر شدن کار نظافتچیان می‌شود. تصور کنید که ین نظافت چی روزانه مجبور است چند بار خم و راست شود تا بتواند زباله‌های ریخته شده روی زمین را جمع کند و یا چقدر زمان نیاز دارد تا بتواند در و دیوار‌های محیط را با کف و آب بشوید و جرم‌ها را پاک کند؟ مسلماً استفاده از دستگاه اسکرابر می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای کم شدن فشار و حجم کاری نظافتچیان به حساب بیاید.

انواع مدل‌های اسکرابر

دستگاهی که تا اینجا در خصوص آن صحبت کردیم، ویژگی‌های مختلفی دارد و برای موارد گوناگونی استفاده می‌شود. مدل‌های مختلفی از دستگاه اسکرابر وجود دارد که در مواردی مشابه هم و در مواردی نیز متفاوت با هم هستند. این دستگاه‌ها از جهت پاکسازی محیط و دسترسی به نقاط کور که امکان پاکسازی و تمیز کاری آن‌ها به سادگی وجود ندارد، همگی دارای یک نقطه اشتراک هستند.

اما در خصوص مدل و سایز و همچنین منبع تغذیه و میزان قدرتی که دارند، می‌توانند بسیار متفاوت باشند.

اسکرابر دستی باتری دار

اولین مدل اسکرابری که قصد معرفی آن را در زمینه خرید و فروش اسکرابر داریم، با نام زمین شوی دستی باتری دار شناخته می‌شود. همان طور که از نام این دستگاه مشخص است، این مدل از زمین شوی‌ها دارای باتری بوده و با استفاده از این منبع تغذیه کار می‌کنند. حالت دستی آن‌ها نیز به این دلیل است که به شکل خودرو نبوده و اپراتور باید با فشار دست آن‌ها را به حرکت در بیاورد.

این مدل از زمین شوی‌ها هم دارای وزن کمی هستند و هم به سادگی در راهرو‌هایی که عرض کمی داشته و باریک می‌باشند، قابل استفاده‌اند. وجود دسته‌های تاشو آن‌ها سبب می‌شود تا به سادگی بتوانید آن‌ها را در هر مکانی قرار دهید. باتری‌های قابل شارژ و ژله‌ای این اسکرابر‌ها نیز می‌تواند به صورت مداوم و به مدت ۲ ساعت، انرژی لازم برای کار اسکرابر را فراهم کند.

اسکرابر برقی

اسکرابر برقی

مدل بعدی با نام اسکرابر برقی شناخته می‌شود. این اسکرابر‌ها با استفاده از سیستم برق و به صورت اتصال مستقیم به منبع برق کار می‌کنند، به همین دلیل بسیار ساده است که بخواهید چندین ساعت به طور مداوم و بدون نگرانی در خصوص تمام شدن باتری آن‌ها از این اسکرابر‌ها استفاده کنید.

همان طور که منبع دائمی برای انرژی این اسکرابر‌ها وجود دارد، باید گفت که نمی‌توانید در فضا‌های گسترده و با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید، زیرا کابل‌های برق آن‌ها محدودیت دارند و باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید. بنابراین اگر در محیط‌های و باز هستید و امکان دسترسی به پریز‌های برقی برای شما وجود ندارد، بهتر است به سراغ خرید این مدل از اسکرابر‌ها نروید.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که سبب متمایز شدن این اسکرابر‌ها می‌شود، مربوط به توانایی کار آن‌ها در محیط‌های متراکم است که در اغلب زمین شوی‌ها این امکان وجود ندارد.

جمع‌بندی

اسکرابر و خرید و فروش اسکرابر موضوعی است که در این مقاله به ان پرداختیم. در صورتی که قصد خرید این دستگاه را دارید و یا سعی دارید تا اطلاعات کاملی را درباره آن به دست آورده و بتوانید هرچه بهتر و ساده‌تر از آن استفاده کنید، می‌توانید به اطلاعات این مقاله اعتماد کرده و در عین حال از کارشناسان بخش فروش فروشگاه اسب زر نیز کمک بگیرید. این فروشگاه که در زمینه ارائه محصولات مربوط به خدمات نظافت صنعتی فعالیت می‌کند، می‌تواند هم اجناس بسیار با کیفیتی را به شما عرضه کند و هم آن که در هنگام خرید هر کدام از محصولات، به شما کمک کند که بهترین انتخاب را داشته باشید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *