قیمت واترجت صنعتی – واترجت صنعتی

قیمت واترجت صنعتی – واترجت صنعتی

قیمت واترجت صنعتی – واترجت صنعتی

قیمت واترجت صنعتی
یکی از برترین واترجت های صنعتی مدل JMB-H WWC (آب گرم تریلر)که یک دستگاه سیار با دارابودن آب پاش با فشار دو حالته گرم و سرد و بخار و تجمع آب و آلودگی ها و سیستم مکش می باشد. از روشن ترین عملکرد دستگاه افشان بخار در دمای 120 درجه سانتی گراد است.
مکانیزم مکش این دستگاه سهولت در شستشو و خشک کردن سطوح مختلف عمودی و افقی را فراهم می کند. بکارگیری این مدل در حوزه های شهری و مکان های مسکونی و کارخانه جات با داشتن مکانیزم مکندگی و تجمع مواد زائد به صورت یک پکیج کامل امکان پذیر است. امکان استفاده از دستگاه مذکور در محیط هایی که جریان الکتریسیته موجود نمی باشد از مزیت های آن به شمار می رود.این دستگاه دارای منبع آبی به مقدار 620 لیتر می باشد که شیلنگی به طور 40 متر به آن متصل است.
واترجت صنعتی مکنده می تواند بدون نیاز به دسترسی مکانی اپراتور توسط نازل تنظیم و کنترل شود. از دیگر تجهیزات مدل  jmb-h که بر یک شاسی فلزی ضد زنگ تعبیه شده است، چهار چرخ بادی می باشد به منظور سهولت در متحرک بودن از طریق یک کشنده است.
این دستگاه جهت کاهش تولید CO2 به طور اختصاصی به green boiler تجهیز شده است که طراح آن شرکت DiBO می باشد که منجر به افزونگی بهروه وری نود و 2% و نزول مقدار مصرفی به جهت حذف صرفه جوی 3% سوخت می شود.
از دیگر امکانات این دستگاه واترجت صنعتی مدل JMB-H WWC  (Waste water control) که با تغییر در دور موتوردیزل انجام می گیرد، نظم در یکنواختی فشار و مقدار آبدهی می باشد و مکانیزم قطع اتومات نیز در زمانی که دستگاه در تایم 30 ثانیه استفاده نشود به منظور کاهش استهلاک پمپ و الکتروموتور از سیستم استارت اتومات بهره گرفته است.
 
واترجت
بلژیک Dibo * دستگاه های طراحی شده در
دستگاه شستشوی فشار قوی یا واترجت در مدل های متفاوت واترجت آب سرد یا گرم و همچنین واترجت تریلر
* سیستم کارواش خودکار
*برای شستشو و براق کردن سطح سیستم پلیشر در انواع متفاوت
*برای نظافت و همچنین مکش خوب مواد جاروبرقی صنعتی
*سیستم جارو مکنده طراحی شده در شرکت اسب زر
*دستگاه وکیوم لودر
*دستگاه سرامیک بال یا تخلیه کاتالیست
*سیستم مکنده مرکزی
*سیستم انتقال مواد پنوماتیک
*دستگاه تصفیه هوا و غبار گیر صنعتی
خواشمندیم جهت دریافت اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت اسب زر تماس حاصل نمایید.

021-54635                       asbzarco@

قیمت واترجت صنعتی – واترجت صنعتی

قیمت واترجت صنعتی – واترجت صنعتی

قیمت واترجت صنعتی – واترجت صنعتی

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *