دستگاه کف شو – کفشو – کفشور

دستگاه کف شو – کفشو – کفشور

دستگاه کف شو – کفشو – کفشور

دستگاه های کف شو ساخت کمپانی cleanfix سوئیس از تنوع زیادی برخوردار است و در سه نوع ربات، دستی (کاربر از پشت) و سرنشین دار (راننده دار) طراحی، مهندسی و تولید می گردند.

دستگاه های کف شو دستی ساخت این کمپانی به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم بندی می شوند که با توجه به شرایط محیط از جمله مساحت، جنس کف، نوع آلودگی و … مورد استفاده قرار می گیرند. کف شو دستی کوچک مدل RA 431 یکی از پر فروش ترین محصولات این کمپانی می باشد. ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه با توجه به قمیت مناسبش سبب گردیده تا سهم بسزایی از بازار دستگاه های کف شو را در تمام دنیا داشته باشد.

این دستگاه در دو مدل برقی و باطری دار تولید می شود. کف شو RA 431 E برخلاف سایر دستگاه های کوچک از قدرت شستشو و خشک کنندگی بالایی برخوردار است.

مشخصات فنی دستگاه کف شو  RA 431 E و RA 431 IBC

دستگاه RA 431 دارای عرض شستشو 430 میلیمتر و عرض پارویی مکش 760 میلیمتر است. ظرفیت اسمی این دستگاه 1750 مترمربع در ساعت می باشد. ظرفیت مخزن آب تمیز در مدل های برقی 35 لیتر و در مدل باطری دار 32 لیتر می باشد و ظرفیت مخزن آب کثیف در مدل های برقی 40 لیتر و در مدل های باطری دار 38 لیتر می باشد. سطح صدای دستگاه RA 431 E شصت و شش دسی بل و سطح صدای RA 431 IBC شصت و چهار دسی بل است. ولتاژ دستگاه کف شو RA 431 E  دویست و بیست ولت (برق شهری) و ولتاژ دستگاه باطری دار 24 ولت 100 آمپر ساعت می باشد. طول کابل دستگاه برقی 20 متر و تعداد برس آن یک عدد است. سرعت گردش برس در این دستگاه 180 دور در دقیقه است. نیروی وارد از سمت برس بر روی زمین در مدل برقی 34 کیلوگرم و در مدل باطری دار 54 کیلوگرم بر سطح می باشد. فشار مکش دستگاه برقی 140 میلی بار و فشار مکش دستگاه باطری دار 110 میلی بار است. وزن دستگاه برقی 62 کیلوگرم و وزن دستگاه باطری دار 122 کیلوگرم است.

ابعاد دستگاه برقی 730 میلیمتر ارتفاع، 430 میلیمتر عرض و 800 میلیمتر طول است این در حالی است که طول دستگاه RA 431 IBC پنج میل بیشتر است.

از جمله مزایای دستگاه RA 431 می توان به موارد زیر اشاره نمود.

دستگاه های RA 431 نسبت سایر کف شو ها ابعاد کم با قدرت مانور بسیار بالایی دارند. صدای این مدل از کف شو کم است. مدل RA 431 IBC دارای باطری ژل بدون نیاز به تعمیر و نگه داری است و در ضمن شارژر این دستگاه فابریک کارخانه cleanfix و متصل به دستگاه می باشد این در حالی است که در سایر  اسکرابر ها شارژر به صورت جداگانه می باشد.

دسته کف شو های مدل RA 431  قابل تنظیم است. پارویی مکش این دستگاه ها منحنی شکل، سنگین و ضد زنگ است. دستگا های اسکرابر RA 431  دارای چرخ های بزرگ برای سهولت در حرکت و همچنین حرکت بدون ارتعاش است در ضمن چرخ های این زمین شو ضد سایش و None marking است این نوع چرخ رد به جای نمی گذارد. سیستم وکیوم این مدل زمین شو به گونه ای طراحی شده است که کف در مخرن آب کثیف جمع نگردد. یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه ها استفاده از شاسی فولادی و اتصالات فلزی ضد زنگ در دستگاه جهت کار در شرایط سخت و صنعتی است. تعمیر و نگه داری این دستگاه آسان و کم هزینه است. در اسکرابر RA 431 امکان استفاده از انواع برس و پد وجود دارد.

از کف شو RA 431 معمولاً در محیط هایی مانند ادارات و سازمان ها، مجتمع های مسکونی، انبارها، سالن های تولید و … استفاده می شود.

لازم به ذکر است گستره محصولات شرکت اسب زر به شرح زیر می باشد.

  • دستگاه های اسکرابر یا کف شو ساخت کمپانی cleanfix سوئیس، شامل اسکرابر ربات، اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار

  • سوئیپر ها یا جاروی محوطه ساخت کمپانی ISAL ایتالیا، شامل جاروی محوطه دستی و سرنشین دار در مدل های مختلف

  • جاروی خیابانی یا جاروی شهری (سوئیپر شهری) ساخت کمپانی ISAL ایتالیا در مدل های جاروی خیابانی دیزل و باطری دار

  • سیستم های واترجت صنعتی ساخت کمپانی DiBO بلژیک شامل واترجت آب سرد، واترجت آب گرم، واترجت تریلر و واترجت مرکزی که همگی در کلاس دستگاه های صنعتی ارائه می گردند.

  • دستگاه های کارواش اتوماتیک ساخت کمپانی DiBO بلژیک

  • دستگاه های پلیشر در مدل های مختلف جهت شستشو و براق نمودن سطح

  • جاروبرقی صنعتی جهت نظافت و مکش انواع مواد شامل آب و خاک

  • دستگاه­ های جارو مکنده صنعتی ساخت شرکت اسب زر

  • سیستم های وکیوم لودر ساخت شرکت اسب زر

  • سیستم های تخلیه کاتالیست و سرامیک بال ساخت شرکت اسب زر

  • دستگاه های مکنده مرکزی ساخت شرکت اسب زر

  • دستگاه های انتقال مواد پنوماتیک ساخت شرکت اسب زر

  • غبارگیر صنعتی و تصفیه هوا ساخت شرکت اسب زر

خواشمندیم جهت دریافت اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

دستگاه کف شو – کفشو – کفشور

دستگاه کف شو – کفشو – کفشور

دستگاه کف شو – کفشو – کفشور

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *