بهترین وسایل نظافت خانه

بهترین وسایل نظافت خانه
بهترین وسایل نظافت خانه

امروزه اکثر خانم‌ها می‌خواهند خانه‌ای تمیز و بدون هیچ گونه آلودگی داشته باشند. حال اگر خانم‌های خانه‌دار، بچه‌های کم سنی داشته باشند، معمولا نمی‌توانند به این خواسته برسند. به همین خاطر معمولا ساعات زیادی را در طول هفته صرف تمیز کردن خانه می‌کنند. در رابطه با این موضوع گفتنی است که اگر افراد با برخی از ترفند‌های مهم خانه‌داری و نکاتی در رابطه با نظافت منزل و بهترین وسایل نظافت خانه آشنا باشند، می‌توانند با سرعتی بالا‌تر و کیفیتی بیشتر نظافت خانه را انجام دهند.

لازم به ذکر است که در امور نظافت منزل، وسایل مربوط به نظافت نقش بسیار مهمی دارند و باید در انتخاب آن‌ها دقت زیادی شود. امروزه تنوع بسیار زیادی در وسایل نظافت خانه وجود دارد و این امکان را به افراد می‌دهد که از تمیز کردن منازل لذت ببرند و در عین حال بتوانند به امور دیگرشان هم رسیدگی کنند. در این مقاله از وب سایت اسب زر سعی کرده‌ایم شما را با فهرستی از بهترین وسایل نظافت آشنا کنیم و شما را در تمیز کردن منازلتان یاری دهیم. پس تا پایان همراهمان باشید.

فهرست بهترین وسایل نظافت خانه

 

فهرست بهترین وسایل نظافت خانه

 

در این قسمت از مقاله سعی کرده‌ایم شما را با لیستی از قوی‌ترین و بهترین وسایل نظافت منزل آشنا کنیم و مواقع استفاده از آن‌ها را با شما در میان بگذاریم:

وسایل مربوط به نظافت برقی

یکی از انواع وسایلی که در افزایش سرعت نظافت و بالا رفتن کیفیت آن موثر است، قدرت وسایل برقی مختلف است. وجود برخی از این وسایل در منازل الزامی است.

۱.جارو برقی: یکی از انواع دستگاه‌های برقی برای تمیزی آسان گوشه و کنار‌های منازل به کار می‌رود، جارو برقی است. این دستگاه در ارائه خدمات نظافت صنعتی نیز استفاده می‌شود و در تمیز کردن سطوح مختلف از جمله فرش، سرامیک، پارکت، موکت و … بسیار قدرتمند است.

۲.جارو شارژی: یکی از مزیت‌های استفاده از این دستگاه این است که دیگر نگران مشکل کوتاه بودن و نرسیدن سیم جارو به نقطه مورد نظر نیستید. همچنین مسائلی مثل گیر کردن سیم در مکان‌های مختلف یا جدا شدن دو شاخی از پریز برق نیز وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که مراکز مربوط به خدمات نظافت صنعتی نیز از این نوع جارو استفاده می‌کنند.

۳.بخارشوی: اگر به دنبال یک نظافت کاربردی و حرفه‌ای هستید، سعی کنید این دستگاه‌ را تهیه کنید؛ چرا که به کمک این دستگاه می‌توانید سطوح مختلف را در مدت زمان کوتاهی ضدعفونی نمایید.

انواع شوینده و پاک‌کننده

 

انواع شوینده و پاک‌کننده

 

یکی دیگر از مواردی که در فهرست بهترین وسایل نظافت خانه وجود دارد، مواد شوینده هستند. از شوینده‌ها می‌توانید در تمامی مراحل نظافت استفاده کنید. توجه داشته باشید که از شوینده‌ها به عنوان نوعی موکت شوی و فرش‌شوی قوی استفاده می‌کنند تا هیچ گونه آسیبی به سطح آن‌ها وارد نشود. برخی از انواع این مواد شامل موارد زیر می‌باشد:

۱.پاک‌کننده چند منظوره: با خرید یک پاک‌کننده چند منظوره قوی می‌توانید تمامی لکه‌ها و غبار سطوح مختلف از جمله کابینت‌ها و شیشه‌ها را پاک کنید.

۲.اسپری پاک‌کننده گاز و ماکروفر: این اسپری به شما کمک می‌کند تا از شر لکه‌های سر‌سخت روغن و غذا بر روی اجاق گاز و یا داخل ماکروفر راحت شوید. دقت کنید که از این اسپری به عنوان مایعی قوی در نما شوی نیز استفاده می‌شود.

وسایل نظافت کف و دیوار

درباره بهترین وسایل نظافت خانه اگر می‌خواهید خیلی آسان و سریع به نظافت دیوار‌ها و کف منزل بپردازید، بهتر است از وسایلی که برای این منظور ساخته شده‌اند استفاده کنید:

۱.تی با قابلیت تغییر طول: برخی از انواع تی‌ها دسته‌ای تلسکوپی دارند و به راحتی کوتاه‌تر یا بلند‌تر می‌شوند. در نتیجه به آسانی و بدون خم شدن می‌توانید از آن استفاده کنید.

۲.جارو و خاک‌انداز: یکی از ملزومات اصلی هر منزل جارو و خاک‌انداز همراه آن است. سعی کنید نوع خوش دستی از آن را تهیه کنید تا هنگام استفاده از آن اذیت نشوید.

۳.آب‌پاش دستی: با استفاده از این آبپاش‌ها می‌توانید مایعات شوینده را به صورت اسپری یا افشانه استفاده کنید. لازم به ذکر است که از این وسیله ارزان و کاربردی در مبل شوی نیز به کار برده می‌شود.

وسایل نظافت سطوح

هنگام نظافت منازل، قطعا با سطوح مختلفی روبه‌رو می‌شوید که باید به بهترین شکل ممکن تمیز شوند. به همین خاطر نیاز است که وسایلی مخصوص به سطوح را تهیه نمایید.

۱.فرچه شستشوی چند منظوره: یکی از بهترین وسایل نظافت خانه فرچه چند منظوره است. فرم دسته این فرچه به گونه‌ای طراحی شده‌ است که هنگام به دست گرفتن و استفاده از آن، دست شخص اذیت نشود. از این فرچه در مواردی همچون مبل شوی، فرش شوی، موکت شوی، نما شوی و سایر سطوح استفاده می‌شود.

۲.گرد‌گیر: در ساخت گرد‌گیر‌ها معمولا از الیاف مصنوعی و یا پر پرندگان استفاده می‌شود. همین موضوع باعث شده است که گرد و غبار سطوح به بهترین شکل ممکن جذب شود و سطوح کاملا پاکیزه و درخشان شوند.

کلام آخر

همان طور که گفته شد، یکی از اصول امروزه خانه‌داری، نظافت و تمیزی منازل است. خانم‌های خانه‌دار می‌توانند با رعایت برخی از نکات پاکیزگی را به زندگی خود هدیه دهند.

در این مقاله از وب سایت اسب زر سعی کردیم لیست کاملی از بهترین وسایل نظافت خانه را به شما معرفی کنیم. البته وسایل دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشد که از این لیست جا مانده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص کافی است به سایت اسب زر به آدرس … مراجعه کنید و یا با شماره‌های …. تماس حاصل فرمایید و از تجربیات کارشناسان مجرب در این زمینه بهره‌مند شوید. از همراهی شما متشکریم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *