دستگاه شستشوی نمای ساختمان

دستگاه شستشوی نمای ساختمان
دستگاه شستشوی نمای ساختمان

شستشو نما چیست و چگونه انجام می شود؟ دستگاه شستشو نما ساختمان چیست ؟ نحوه استفاده از دستگاه شستشو نما ساختمان چیست؟ کاربرد دستگاه شستشو نما در چه مواردی است؟ به چه صورتی دستگاه شستشو نما، نمای ساختمان را می شوید؟ لیست قیمتی شستشو نما چگونه است؟

اگر سوالاتی مانند سوالات فوق دارید. و به دنبال جواب هستید در ادامه به صورت کامل و دقیق به سوالات پاسخ خواهیم داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

شست  و شوی نما چیست و چگونه انجام می شود؟

در دوران گذشته بیشتر دولت و شهرداری ها مکان های مهم و ساختمان های مهم را به علت نبود دستگاه می شستند. بعد از آن دوران برای بیشتر شدن زیبایی نمای ساختمان های مختلف، ان را شست و شو می دهند. این شستا به دو روش انجام می شود. دستی و با دستگاه، که روش دستی به مورد استفاده کمتری واقع می شود. ولی شستشو با دستگاه بسیار زیاد شده است و افراد بسیار زیادی با این روش نمای ساختمان خود را تمیز می کنند. در ادامه اطلاعات کاملی درباره این دستگاه شستشو نما ساختمان ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

دستگاه شستشو نما ساختمان چیست ؟

دستگاه شستشو نما ساختمان چیست ؟

یک وسیله بسیار پیچیده و خلاقانه ای است. به این علت که این دستگاه هر مدل نمایی را می شوید. ساختمان های بلند شیشه ای که باید با دقت شسته شوند، به آسانی با این روش تمیز خواهند شد. همچنین نماهای سنگی که به فشار آب بیشتری جهت شست و شو نیاز دارند با این روش به خوبی قابل تمیز شدن هستند.

این دستگاه بسیار دقیق و پرکاربرد است به طوری که بیشتر شرکت های نظافتی در جهان با این دستگاه کار می کنند. در لیست زیر اجزاء این دستگاه را معرفی خواهیم کرد:

  •   لنس
  •   دستگاه سنجش آب برای سنجیدن دما و فشار آب
  •   شاسی که از جنس فولاد است
  •   قرقره برای جمع کردن شیلنگ
  •   مخزن برای فیلتراسیون
  •   باتری اتمی و شارژ
  •   لاستیک ها

تمامی این موارد به بدنه فلزی دستگاه نصب می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه استفاده از دستگاه شستشو نما ساختمان چیست؟

نحوه استفاده از این دستگاه بسیار ساده است ولی باید در حین استفاده کمی دقت کنید. به دو روش می توان از این دستگاه استفاده کرد. در لیست زیر آن دو روش را به صورت کامل توضیح داده ایم.

  •   با لنز دستگاه

به این صورت است که شلنگ آب را به لنسر وصل می کنید و هنگامی که در بالای ساختمان هستید لنس با فشار زیاد آب را به شما منتقل می کند و شما به راحتی با شیلنگ دستگاه شروع به شست و شو می کنید.

  •   با مخزن فیلتراسیون

در این نحوه شما حتما باید آب را در درون مخزن پر کنید و اجازه دهید مخزن آّب را با زرین فیلتر کند. سپس شما می توانید با دستگاه با کمک طناب به بالای ساختمان بروید و شست و شو را انجام دهید.

به چند صورت شما می توانید با دستگاه شستشو نما ساختمان، ساختمان خود را بشویید. در حالت کلی انتخاب نما شوی مناسب باعث کسب نتیجه عالی می گردد. در لیست زیر به این موارد اشاره شده است.

  •   با واترجت
  •   با مخزن فیلتراسیون
  •   با مواد نانو

کاربرد دستگاه شستشو نما ساختمان در چه مواردی است؟

کاربرد دستگاه شستشو نما ساختمان در چه مواردی است؟

همان طور که اشاره کردیم از این دستگاه شستشو نما ساختمان به نسبت نمای ساختمان از قسمت های مختلف اش برای شست و شوی نمای ساختمان استفاده می کنند. معمولا با واترجت که قسمتی از دستگاه شستشو نما است با فشار زیاد نماهای ساختمان را می شویند. جهت شستشوی نماهایی که از جنس سخت هستند از واتر جت استفاده می شود. این دستگاه نما های سنگی، سیمانی، آجری و سیلیسی را به بهترین و تمیزترین نحو می شوید.

اگر نمای ساختمان شما شیشه ای است نباید از واتر جت استفاده کنید و حتما باید از مخزن فیلتراسیون دستگاه شستشو نما استفاده کنید که صدمه ای به شیشه ها وارد نشود.

مخزن فیلتراسیون:

معمولا نما های شیشه ای را با دستگاه شستشو نما ساختمان می شویند که نسبت به واترجت بسیار زمان بر است. و در این نوع شستشو باید دقت زیادی را به خرج داد تا محلی از نما جا نماند و تمامی سطح نما به خوبی شسته شود. در ضمن در این نوع شستشو از آب گرم برای بهتر تمیز شدن استفاده می کنند.

واتر جت:

واتر جت در واقع یک نوع از دستگاه شستشو نما ساختمان است که کمی با مدل های دیگر فرق دارد. تقریبا می توان گفت با واترجت بیشترین نما های ساختمان ها را می شویند. با این روش تقریبا تمامی نما های ساختمان ها را با ساده ترین روش و در کمترین زمان می توان شست.

 واتر جت در واقع برای بیان ساده تر شستشو نمای ساختمان با طناب در کمترین زمان است. به این صورت که فرد شوینده از بالای ساختمان شروع به شستشو می کند. که در این حین فرد طناب را به دور کمر خود بسته و با کمک این دستگاه شست و شو را انجام می دهد.. ولی در ساختمان های بلند تر حتما باید از تجهیزات خوب استفاده شود تا صدمه ای به فرد شوینده وارد نشود.

واتر جت صنعتی به دو صورت است.

  •   شستشو با آب گرم
  •   شستشو با آب سرد

هر دو نوع شستشو را نسبت به نما و موقعیت ساختمان انتخاب می کنند.

شستشو با مواد نانو:

این گونه شستشو تفاوت زیادی با موارد دیگر دارد. به این صورت است که نه تنها به صورت تمیز نمای ساختمان را می شوید سبب افزایش طول عمر نما، نماندن لکه بر روی نما و… خواهد شدکه بسیار بهتر روش های دیگر است.

لیست قیمتی شستشو نما با دستگاه شستشو نما ساختمان چگونه محاسبه می شود؟

با مراجعه به خدمات نظافت صنعتی می توانید قیمت خدمات شستشو را به دست آورید. با مراجعه به آگهی ها در اینترنت هم می توانید از قیمت این کار باخبر شوید. ولی در کل تفاوت زیادی بین قیمت شرکت هایی که با دستگاه شستشو نما ساختمان انجام می دهند بسیار زیاد نیست. تنها چند عامل اصلی هست که می تواند در قیمت نهایی تاثیر بگذارد. شرکت های مختلف با توجه به عواملی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم قیمت شست و شوی نمای ساختمان را بر آورد می کنند. در لیست زیر می توانید این عامل ها را مشاهده کنید.

  •   متراژ ساختمان
  •   تعداد طبقه ساختمان
  •   طول ساختمان
  •   جنس نمای ساختمان
  •   موقعیت ساختمان

جمع بندی

در طول متن تمام نکات مهم در رابطه با شستشوی نمای ساختمان بصورت کامل بیان شد. در واقع می توانیم به این نتیجه برسیم که استفاده از مواد مناسب و توجه به نکات مهم مثل متراژ ساختمان و نوع نما تاثیر زیادی را در انتخاب روش مناسب جهت شستشو نما دارد.

در واقع شما با استفاده از دستگاه مناسب جهت شستشو نما می توانید بدون وارد کردن آسیب به نمای ساختمان باعث حفظ پاکیزگی و زیبایی بیشتر نمای ساختمان شوید. خوشبختانه وجود شرکت اسب زر سبب شده تا تمای مشکلات در رابطه با این مورد برطرف گردد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *