پاک کننده قوی چربی صنعتی

پاک کننده قوی چربی صنعتی
پاک کننده قوی چربی صنعتی

لزوم استفاده از پاک کننده قوی چربی صنعتی، در صنایع و مشاغل مختلف به وضوح دیده می شود. مواد شوینده ای که مصارف خانگی و تجاری دارند، جهت تمیز نمودن کارخانه ها، کارگاه ها و به طور کلی محیط های صنعتی و نیمه صنعتی کافی نمی باشند و به عبارت دیگر کارایی لازم را برای از بین بردن آلاینده های صنعتی ندارند.

برای برطرف نمودن آلاینده ها و چربی های صنعتی، استفاده از مواد شوینده قوی و مناسب اهمیت بسیاری دارد. پاک کننده های قوی چربی صنعتی به شکل آب و یا حلال با هدف پاک سازی آلودگی های سخت صنعتی تولید می شوند. فرمولاسیون آن ها به گونه ای است که می توانند عمیق ترین جرم ها را از سطوح مختلف رفع گردانند. این دسته از مواد برای چربی زدایی، ضدعفونی کردن و … مورد استفاده قرار می گیرند.

هنگامی که از خدمات نظافت صنعتی در شرایط رویارویی با مواد روغنی صحبت به میان می آید، قبل از هر اقدام دیگری باید چربی زدایی صورت گیرد. پاک کننده قوی چربی صنعتی در رده های بالاتر می توانند قیر، آسفالت، گریس، مواد معدنی را از ژنراتورها، کمپرسورها، موتورها، یاتاقان، چرخ دنده ها، فنرها و دیگر تجهیزات را چربی زدایی کنند.

خدمات نظافت صنعتی

پاک کننده قوی چربی صنعتی یک محصول چربی گیر و به نوعی یک شوینده عالی است که می تواند تمام سطوح را با کیفیت بسیار بالا تمیز کرده و صیقل دهد. در حقیقت، این پاک کننده یک چربی گیر قوی است که علاوه بر سفید کردن، از مقاومت کششی بسیار بالایی نیز برخوردار است.

جهت چربی زدایی از سطوح مختلف ، از انواع مختلف پاک کننده قوی چربی صنعتی برای تمیز کردن انواع روغن ها استفاده می شود. پاک کننده قوی چربی صنعتی ، انواع روغن، چربی و همچنین آلاینده ها و سایر گریس ها را از سیستم عامل های نفت کشی، تانکرهای نفتی، کشتی های نفتی و نیروگاه ها پاک می نماید. علاوه بر این، مایعات چربی زدایی در رستوران ها، آشپزخانه های خانگی و آشپزخانه های صنعتی برای از بین بردن چربی و از بین بردن هرگونه روغن سوخته و غیره مورد استفاده واقع می شود.

شایان ذکر است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی رویه شستشوی دستی نیز جای خودش را به شستشوی اتوماتیک داده است. از این رو وسایلی از قبیل اسکرابرها بوجود آمده اند که با استفاده از مواد شوینده چربی زدا در آنها می توان به بهترین نحو ممکن و بصورت ماشینی ، سطوح آلوده به مواد صنعتی را چربی زدایی کرد.

همچنین یکی از مزایای مهم این مواد چربی گیر و چربی زدای قوی صنعتی و پاک کننده های روغنی این است که به طور کلی قابل اشتعال نمی باشند. پاک کننده های قوی چربی صنعتی یا چربی گیرها متشکل از سورفاکتانت هایی از قبیل ترکیبات مولکولی می باشند که با افزودن آن ها به آب، کشش سطحی آب را کاهش می دهند و همچنین باعث افزایش تماس بین آلودگی و ماده تمیز کننده می گردند. این مواد دارای اثر ضد میکروبی هستند و به عنوان ضد عفونی کننده یا در ترکیب با مواد شوینده ضدعفونی کننده بکار می روند.

جهت تمیز کردن چربی هایی نظیر گریس ، روغن سوخته و هر نوع چربی خشک شده باید از چربی زدا های مخصوصی استفاده نمود که همان پاک کننده های قوی چربی صنعتی نام دارند. تمیز کردن چربی و سیاهی در صنعت آبکاری به پوشش بهینه قطعات کمک شایانی می کند. هرچه این تمیز کاری چربی از فلزات بهتر انجام شود نتیجه کار نیز بهتر خواهد بود.

موارد کاربرد پاک کننده های قوی چربی صنعتی

موارد کاربرد پاک کننده های قوی چربی صنعتی

 کاربرد های پاک کننده های قوی چربی صنعتی متنوع می باشد ولی ما بطور خلاصه موارد کاربرد آنها را لیست می کنیم. از جمله موارد کاربرد پاک کننده قوی چربی صنعتی : تمیز کردن چربی از پانل فایبرگلاس، تمیز کردن چربی و سیاهی از تریلر فایبرگلاس، تمیز کردن چربی از پلاستیک، تمیز کردن چربی از فایبرگلاس، تمیز کردن چربی از قالب ها، تمیز کردن چربی از بدنه کامیون، تمیز کردن چربی از بدنه قایق های فایبرگلاس، تمیز کردن چربی از کامپوزیت، تمیز کردن چربی سنگین از استیل، تمیز کردن چربی از کف تریلر، تمیز کردن چربی از صافی، تمیز کردن چربی تانکر تریلر ، تمیز کردن چربی از نوار نقّاله ، تمیز کردن چربی از تسمه، تمیز کردن چربی از دیوار ، تمیز کردن چربی از موتور، تمیز کردن چربی از ماشین آلات، تمیز کردن چربی از تجهیزات، تمیز کردن چربی از لوله، تمیز کردن چربی از کارگاه و کارخانه، تمیز کردن چربی از استیل، تمیز کردن چربی از مس، تمیز کردن فیلتر چرب ، تمیز کردن چربی سنگین، تمیز کردن چربی صنعتی، تمیز کردن چربی پارافین ، تمیز کردن چربی روغن، تمیز کردن چربی گریس ، تمیز کردن چربی لوله ها، تمیز کردن چربی از سرامیک ، تمیز کردن چربی از چرم، تمیز کردن چربی و چربی بری از قطعات تراشکاری ، چربی بری از قطعات فرز، تمیز کاری و چربی بری از بدنه قایق، تمیز کردن چربی از اسکله ها، تمیز کردن چربی از لنج، تمیز کردن چربی در تانکر و غیره.

سخن پایانی

پاک کننده های قوی چربی صنعتی قادرند اکسیدها، روغن ، گریس و دیگر چربی ها را از سطح زمین، تجهیزات صنعتی، موتورها، تجهیزات هیدرولیک و دیگر موارد به بهترین صورت ممکن پاک نمایند.

هنگامی که از نظافت صنعتی در شرایط رویارویی با مواد روغنی صحبت به میان می آید، پیش از هر اقدام دیگری باید چربی زدایی صورت گیرد. ماده شوینده چربی زدا در رده های قوی تر می توانند قیر، آسفالت، گریس، مواد معدنی را از ژنراتورها، کمپرسورها، موتورها، یاتاقان، چرخ دنده ها، فنرها و دیگر تجهیزات بزداید. استفاده از پاک کننده های قوی چربی صنعتی در برطرف نمودن آلودگی های روغنی از تجهیزات و بهبود عملکرد ماشین آلات در صنایع، اهمیت بسزایی دارد.

در حال حاضر در کشور ما نیز شرکت اسب زر در زمینه ماشین آلات نظافت صنعتی ازقبیل دستگاه های شستشوی کف، جاروب محوطه صنعتی، دستگاههای جاروب خیابانی، سیستم های شستشوی فشار قوی و تجهیزات کارواش اتوماتیک فعالیت دارد. این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش به موقع و موثر برای انواع ماشین آلاتی که خدمات نظافت صنعتی انجام می دهند ، توانسته است رضایت بسیاری از سازمانها و کارخانجات مختلف را بدست آورد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *