قیمت اسکرابر سرنشین دار

قیمت اسکرابر سرنشین دار

اسکرابر سرنشین دار نوعی از دستگاه های اسکرابر است که مانند یک خودرو هدایت می گردد. این دستگاه در قیاس با اسکرابر دستی اندازه بزرگ تری دارد. به علت ابعاد بزرگتر برای تمیز کردن سطح بیشتری از زمین به کار می رود. این دسته از اسکرابرها دارای یک صندلی می باشند که شخص بر روی آن می نشیند و با فرمان هدایتی، کنترل ماشین را در دست می گیرد. قیمت اسکرابر سرنشین دار به برند ساخت آن بستگی دارد.

خصوصیات اسکرابر سرنشین دار

 

کفشوی صنعتی دارای هدایت، خودرویی است که کارایی بهینه ای دارد. بهره گیری از کف شوی سرنشین دار نسبت به کف شوی دستی به صرفه تر است. هرچه کیفیت ساخت بهتر باشد، قیمت اسکرابر سرنشین دار بیشتر است. از امتیازات استفاده از اسکرابر سرنشین دار می توان به موارد زیر اشاره کرد. در ادامه مواردی که روی قیمت اسکرابر سرنشین دار تاثیر گذار است را بررسی می کنیم.

 

 

مخازن آب با ظرفیت بالا

 اگر مخازن آب تمیز و آب کثیف دستگاه از ظرفیت بالاتری برخوردار باشد بهتر است. چون آب تمیز برای مدت زمان طولانی تری قابل استفاده است. در نتیجه نیازی نیست که مخازن را به میزان زیاد پر و خالی نمایید. بنابراین در وقت شما صرفه جویی می شود. نظافت با سرعت عمل بیشتری انجام می شود. بنابراین اگر مخازن آب ظرفیتشان بیشتر باشد، قیمت اسکرابر سرنشین دار هم بیشتر می شود.

 

 

قیمت اسکرابر سرنشین دار

دستگاه اسکرابر سرنشین دار در انواع مدل های متفاوت و برندهای متفاوتی وجود دارد. شرکت های زیادی این دستگاه را با برندهای مختلف تولید می کنند. قیمت اسکرابر سرنشین دار، به کیفیت ساخت دستگاه بستگی دارد. هر چه کیفیت و کارایی این دستگاه بالاتر باشد، قیمت اسکرابر سرنشین دار بیشتر است. اگر این دستگاه بر طبق آخرین متدهای روز ساخته شود طول عمر بالایی دارد. بنابراین ساخت مطابق با استانداردهای روز بر قیمت اسکرابر سرنشین دار تاثیر دارد. جنس مخازن، تعداد و گنجایش باطری ها بر قیمت اسکرابر دارای سرنشین تاثیرگذار است. اگر کارایی دستگاه بیشتر باشد دستگاه سطح بیشتری را تمیز می کند. این مهم در صرفه جویی وقت شما تاثیر گذار است. تنظیم فشار برس و دوزینگ مواد شوینده نیز بر قیمت اسکرابر دارای سرنشین تاثیر می گذارد.

 

 

 

دستگاه اسکرابر سرنشین دار اولین بار توسط شرکت سوییسی تولید شده است. این دستگاه پهنای شست و شویی بالایی دارد. در واقع عرض برس ها در این دستگاه زیاد است. در نتیجه برای شست و شوی محیط های بزرگ که نظافت سطح بزرگی از زمین مدنظر است استفاده می شود. این دستگاه و ظیفه شست و شو و خشک کردن زمین را به طور وسیع بر عهده دارد. به طور اتوماتیک بخش بزرگی از سطوح را تمیز می کند. این دستگاه صنعتی مخصوص شست و شوی زمین های بزرگ و خشک کردن می باشد. امروزه این دستگاه با مدرن ترین روش ها ساخته می شود.

 

 

 

 

 دستگاه اسکرابر در خشک کردن کف سطح های مختلف از جمله اپوکسی، سرامیک، موزاییک، بتن و غیره قابل استفاده می باشد. دستگاه اسکرابری که توسط شرکت سوییسی ساخته می شود تنها دستگاه اسکرابر سرنشین دار چهار چرخ در دنیا می باشد. لذا چهار چرخ بودن آن سبب متعادل ساختن آن نیز می شود. چرا که فشار حاصل از دستگاه بر روی چهار چرخ می باشد. لذا تعادل این دستگاه نسبت به بقیه دستگاه ها بالاتر می باشد. از آن جا که این مدل دارای دو موتور وکیوم می باشد خشک کنندگی آن بسیار بالا می باشد. همچنین ایمنی دستگاه نیز با بالاترین استانداردهای به روز دنیا ساخته می شود.

 

 

 سخن پایانی

خدمات نظافت صنعتی توسط دستگاه اسکرابر سرنشین دار تولیدی شرکت اسب زر قابل عرضه است. خدمات شست و شوی اتوماتیک توسط مدرن ترین دستگاه ها برای شما هم وطنان انجام می شود.  این شرکت مفتخر است تا دستگاه اسکرابر سرنشین دار سوییسی اصل را با قیمتی مناسب به شما عرضه کند. قیمت اسکرابر سرنشین دار با توجه به تکنولوژهای مدرن روز ساخته شده است. با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که این دستگاه نسبت به مدل های قدیمی تر داراست بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا مشخصات و کیفیت دستگاه اسکرابر سرنشین دار ساخت سوییس بالا می باشد. برترین خدمات شست و شوی اتوماتیک با برترین تجهیزات برای شما مشتریان گرامی مهیا می باشد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *