قیمت کارواش اتوماتیک

قیمت کارواش اتوماتیک
قیمت کارواش اتوماتیک

نظافت خودرو با روش های مختلف دستی و مکانیزه انجام می شود. این روش ها با گذشت زمان توسعه و بهبود یافته اند. ماشین کارواش مکانیزه یکی از پیشرفته ترین ماشین لباسشویی ها برای تمیز کردن و شستن خودروهای سبک و سنگین است. کارواش اتوماتیک می تواند خودروهای سبک و سنگین را با کیفیت بالایی شستشو دهد. این دستگاه با مصرف آب و مواد شوینده کمتری می تواند برکاهش هزینه های نظافت خودرو تاثیر زیادی بگذارد. با استفاده از این دستگاه در کارواش های مکانیزه می توان تعداد زیادی خودرو را در مدت زمان کوتاهی شستشو و تمیز کرد. اگر شما هم قصد راه اندازی کارواش اتوماتیک را دارید و اطلاعاتی از قیمت کاواش اتوماتیک ندارید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عوامل موثر بر قیمت کارواش اتوماتیک بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

مکانیزم و قیمت کارواش اتوماتیک

ماشین کارواش مکانیزه یک سیستم کاملا اتوماتیک برای شستوشوی اتوماتیک خودرو است که از قطعات مختلفی تشکیل شده است. نازل های پاشش آب، مواد شوینده و پاشش موم از جمله نازل های مورد استفاده در ماشین کارواش اتوماتیک هستند. برس های عمودی و افقی تعبیه شده در دستگاه قابل شستشو در زوایای مناسب بوده و تمامی قسمت های خودرو را به طور کامل و با دقت بالا شستشو می دهد. سنسورهای تشخیص فاصله به کار رفته در دستگاه از تماس برس های دستگاه با فشار زیاد روی بدنه خودرو و آسیب دیدن آن جلوگیری می کند. هماهنگی عملکرد قطعات مختلف در یک کارواش مکانیزه، نظافت خودرو را با کیفیت بالاتری انجام می دهند.

هر کدام از این ساختار کارواش اتوماتیک با کارایی مطلوبی که انجام می دهند قیمت متفاوتی دارند. قیمت های هر کدام از این ساختارها بر قیمت کارواش اتوماتیک تاثیر بسزایی می گذارد.

ماشین کارواش اتوماتیک در دو مدل ماشین مکانیزه و تونلی ریلی طراحی و تولید می شود که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. روش شستشو در هر دو دسته این ماشین یکسان است. ماشین ابتدا ذرات و آلاینده های چسبیده به بدن را با پاشیدن آب و فرآیند پیش شستشو جدا می کند. سپس مواد شوینده روی سطح بدنه اسپری می‌شود و برس‌ها بدنه خودرو را کاملاً شستشو می‌دهند. سپس با پاشیدن موم روی بدنه خودرو، جداسازی قطرات آب و آماده سازی خودرو برای مرحله خشک شدن آسان می شود. در نهایت، نازل با پاشیدن هوای پرفشار قطرات آب را خشک می کند و فرآیند شستشو به پایان می رسد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کارواش اتوماتیک

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کارواش اتوماتیک

اگر شما هم با توجه به میزان کسب و کار کارواش اتوماتیک قصد راه اندازی کارواش را دارید، قطعا میزان هزینه و قیمت کارواش اتوماتیک یکی از سوالاتی است که ذهن شما را بیش از هر چیز دیگر به خود مشغول کرده است. امروزه با توجه به پیشرفت صنایع و ابزار کمتر کسی به صورت دستی خودرو خود را می شوید. این ابزار کیفیت بالایی در شستوشوی خودرو ارائه می دهند. در مناطق شهری با توجه به ساکن بودن افراد در آپارتمان، افراد با کمبود مکان برای شستوشوی خودرو خود مواجهه هستند. برای شستوشوی دستی باید علاوه بر زمان زیاد، آب بیشتری نیز مصرف کرد. راه اندازی کارواش با توجه به رونق درآمدی آن ایده خوبی است. البته باید قیمت و هزینه کارواش را با توجه به ساختار مکانیزمی آن در نظر گرفت.

به بیان دیگر می توان گفت؛ قیمت کارواش اتوماتیک و درآمد حاصل از آن به طرز قابل توجهی تحت تاثیر عواملی همچون محل احداث و محدوده خدماتی هست که شما قصد ارائه در آن محل دارید.

محل احداث و تاثیر آن بر قیمت کارواش

یکی از مهمترین مراحل برای احداث و راه اندازی کارواش اتوماتیک محل و مکان احداث است. انتخاب محل احداث باید با دقت بالایی صورت گیرد. دقت داشته باشید که زمین برای احداث کارواش حتما باید 40 متر و بدون هیچ گونه پیش ساختار اولیه باشد. چرا که هموار و مسطح بودن زمین برای راه اندازی کارواش اهمیت ویژه ای دارد. برای اینکه کارواش شما رونق خوبی داشته باشد باید در مکان های شلوغ و پر تردد و نزدیک به مراکز تفریحی و همچنین مراکز تجاری باشد. به خاطر رفت و آمد و تردد افراد در این مکان ها کارواش شما بیشتر خود را نشان خواهد داد و از در آمد خوبی برخوردار خواهید شد. حتما به این نکته دقت داشته باشید که کارواش شما محدوده فضای مناسبی داشته باشد تا افراد با خیال راحت ماشین های خود را در محدوده پارک کنند و منتظر نوبتشان شوند.

خرید انواع دستگاه کارواش و تاثیر آن بر قیمت کارواش

بعد از انخاب و خرید مکان مورد نظر برای احداث کارواش باید به فکر دستگاه کارواش باشید. قیمت تجهیزات پیشرفته بر قیمت کارواش اتوماتیک تاثیر چشم گیری خواهد گذاشت.

از بارزترین و پر کاربردترین کارواش ها می توان کارواش دروازه ای و تونلی را نام برد. هر کدام از این کارواش ها قیمت های متفاوتی دارند و با توجه به ویژگی هایی که دارند هر کدام در فضای مناسبی به کار می روند.

در کارواش دروازه ای ، خودرو در حالت ثابت توسط دستگاه ها شستوشو داده می شود. در کارواش تونلی، خودرو با حرکت کردن در یک تونل به وسیله دستگاه های مخصوص که در دو طرف قرار دارد شستوشو داده می شود. حتما متوجه این نکته شده اید که کارواش تونلی به مساحت و فضای بزرگتری برای احداث نیاز دارد.

تنوع تجهیزات و تاثیر بر قیمت کارواش اتوماتیک

تنوع تجهیزات و تاثیر بر قیمت کارواش اتوماتیک

دستگاه کارواش، تونلی یا دروازه ای، مواد شوینده، خشک کن، دمنده، جاروبرقی، برس ها و سیستم گردش آب از جمله تجهیزاتی هستند که در زمان راه اندازی کارواش باید فراهم شوند. این تجهیزات با هدف شستوشوی با کیفیت و همچنین کاهش مصرف شوینده ها و آب در کارواش به کار می روند.

این تجهیزات از جمله زیر ساخت های راه اندازی یک کارواش اتوماتیک هستند. طبیعتا هرچه امکانات و تجهیزات کامل تر باشند قیمت کارواش اتوماتیک و هزینه احداث آن نیز به مراتب  افزایش می یابد.

شرکت اسب زر با سالها تجربه و فعالیت در ارائه و تولید دستگاه های معتبر و با کیفیت توانسته رضایت مشتریان را به طور کامل جلب کند. این مجموعه با بکار گیری دانش و تخصص افراد متبحر توانسته در صنعت نیز خدمات ارزنده ای ارائه کند. اسب زر با تولید دستگاه واتر جت صنعتی توانسته در بخش صنعت نیز قدم برداشته و با طراحی و تولید این دستگاه خدمات نظافت صنعتی قابل توجهی را در بخش صنایع برای مشتریان خود ارائه کند.

سخن پایانی

اگر شما  قصد راه اندازی کارواش را با توجه به درآمد مطلوب بالای آن دارید. برای تامین و فراهم سازی تجهیزات و قطعات کارواش می توانید با کارشناسان ما در سایت فروش تجهیزات کارواش در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *